با 2 میلیارد تومان کجا می توان خانه خرید ؟+ مکان و جدول قیمت

 

بررسی‌ها فایل های فروش آپارتمان در استان های همسایه تهران نشان می‌دهد با بودجه‌‎ای کمتر از ۲ میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود ۱۲۰ مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

این در حالی است که در پایتخت می‌توان با بودجه‌ای حدود ۲ میلیارد تومان، واحدهایی با مساحتی تا حدود ۶۰ الی ۷۰ مترمربع خریداری کرد که البته اغلب این واحدها قولنامه‌ای، غیر نوساز، زیرهم‌کف و به لحاظ موقعیت مکانی در بافت‌های قدیمی یا دور از مرکز تهران قرار دارد. همچنین برخی از این آپارتمان‌ها دارای قابلیت اخذ وام و رهن هستند که می‌توان پس از تماس با فروشنده از مبالغ آن جویا شد.

در استان مازندران، آپارتمانی با ۱۰۲ مترمربع زیربنا و نوساز، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۱۱۰ مترمربع زیربنا و دارای این ویژگی‌ها، ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در استان سمنان، واحدی ۷۰ متری و نوساز به همراه امکانات مذکور، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۷۲ مترمربع زیربنا و ۱۰ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در استان قم، واحدی با ۸۲ مترمربع زیربنا، ۷ سال ساخت، دارای آسانسور،پارکینگ و انباری، یک میلیارد و۶۲۰ میلیون تومان و واحدی ۶۰ متری،  هم‌کف و ۱ سال ساخت و بدون این امکانات، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در البرز، برای واحدی۷۰ متری و ۸ سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، ۲ میلیارد تومان و واحدی ۶۷ متری و ۱۰ سال ساخت، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است و البته باید در نظر داشت که برای خرید  برخی از واحدهای موجود در این استان برای مثال در شهر جدید  اندیشه با بودجه‌ای کمتر هم می‌توان اقدام کرد و مابقی را به صورت اقساط وام و رهن پرداخت.

photo_2024-02-27_12-36-17

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.