بازنشستگان حقوق امروز خود را مدیون این زن هستند

به گزارش اقتصادنیوز، اولیویا مقالات زیادی در مورد این موضوعات منتشر کرده است و جوایز و افتخارات زیادی برای پژوهش‌ها و مشارکت‌های سیاسی خود دریافت کرده است.

اولیویا اس. میچل در سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد و در ماساچوست بزرگ شد. او در سنین پایین به اقتصاد علاقه‌مند شد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه هاروارد ادامه داد و در سال ۱۹۷۵ با رتبه ممتاز فارغ‌التحصیل شد. سپس به ویسکانسین نقل‌مکان کرد تا تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه ویسکانسین مدیسون ادامه دهد. او مدرک فوق‌لیسانس خود را در سال ۱۹۷۸ و دکترایش را در سال ۱۹۸۲ دریافت کرد.

پایان‌نامه دکترای او بر نقش تورم بر مزایای تامین اجتماعی و مستمری‌ها متمرکز بود. میچل مربی بسیاری از دانشجویان دکترا و اعضای هیات‌ علمی است. او به زبان‌های اسپانیایی و پرتغالی صحبت می‌کند و در آمریکای لاتین، اروپا و استرالیا زندگی و کار کرده است. او با دیوید مک کارتی، استاد امور مالی در امپریال کالج لندن ازدواج کرده است. آنها دو فرزند و چهار نوه دارند.

میچل کار دانشگاهی خود را به عنوان استاد در دانشگاه کرنل در سال ۱۹۷۸ آغاز کرد و به مدت ۱۵ سال در آنجا تدریس کرد. او همچنین در دانشگاه هاروارد، دانشگاه گوته، دانشگاه مدیریت سنگاپور و دانشگاه نیو‌ساوت‌ولز فعالیت داشته است. در سال ۱۹۹۳، او به عنوان استاد بیمه و مدیریت ریسک، به مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا پیوست.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «اولیویا میچل؛ زنی که حق و حقوق بازنشستگان را احیا کرد» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.