کشف پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب

امروز پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

قاسم عسکری‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیرو درخواست کمک شورای بخش دشتیاری از این اداره‌کل در خصوص کمک به پیدا کردن فرد گم شده در پی وقوع سیلاب، تیم جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل به محل حادثه اعزام شد که در نهایت با همکاری نیروهای جستجو و نجات دریایی، هلال احمر و مردم محلی، پیکر فرد غرق‌ شده پیدا شد.

خبر مرتبط
وزیر نیرو هشدار داد/ مراقیب وقوع سیل باشید!

وزیر نیرو با اشاره به این که خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت با پیش‌بینی و جهت‌گیری صحیح و سریع در مدیریت بحران از بروز خسارات جبران ناپذیر سیل در جنوب کشور جلوگیری شد، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد.

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستاهای شهرستان بمپور، جسد نوجوان ۱۳ ساله ایرانشهری که در سیلاب اخیر غرق شده بود، پیدا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.