زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید اعلام شد+ جزییات و تغییرات جدید

طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

خبر مرتبط
تعویق زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی + جزئیات

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».

او ادامه داد: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

طباطبایی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی افزود: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود. 

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

گفتنی است که کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.