شروع طوفانی هیوندای در سال 2024/ سوناتای جدید به بازار آمد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز، مردم ایران در حالی شاهد جولان سوناتا مدل ۲۰۱۷ در خیابان ها هستند که جدیدترین مدل این محصول توسط شرکت هیوندای تولید و رونمایی شده است. شرکت هیوندای به تازگی مدل ۲۰۲۴ خانواده سوناتا را عرضه کرده است؛ محصول زیبایی که چشم بسیاری از علاقه‌مندان را خیره به خود کرده است و باید دید حال که بازار ایران به واردات خودروی خارجی دست آشتی داده است، دوستداران سوناتا چه زمانی می توانند شاهد عرضه و واردات این محصول جذاب باشند.

اما محصول جدید سوناتا چه ویژگی هایی دارد؟ خودروی جمع و جور شهری ​​هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ با یک نوسازی گسترده در چرخه میانی مواجه شده است که به استایل بیرونی و داخلی آن می پردازد و کمی قدرت تهاجمی بیشتری ارائه می دهد. این خودرو در عین حال تجربه ای راحت را برای رفت و آمد روزانه حفظ می کند.

با یک نگاه به سوناتا ۲۰۲۴، با توجه به تفاوت ظاهری و داخلی آن با مدل ۲۰۲۳، فکر می کنید کاملاً جدید است. طراحی جدید ابرو و چراغ های مخفی سدان هیوندای به ارائه ظاهری مدرن و زیباتر از قبل کمک می کند. در داخل، همه چیز از ستون B به جلو مورد بررسی قرار گرفته است، از جمله داشبورد، سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر راننده، کنترل‌های A/C و صندلی‌های جلو.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «ایران در سال 2017 ماند/ هیوندای آس 2024 را رو کرد+ عکس» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.