اولتیماتوم حماس به اسرائیل در مورد حمله به رفح

«احمد عبدالهادی» در این باره به شبکه المیادین گفت: طرفی که از جنبه مثبت این دوره از مذاکرات سخن گفته است، طرف آمریکایی و صهیونیستی بوده است. اما شایسته نیست حکم به مثبت بودن آن صادر شود.

نماینده حماس در لبنان با اشاره به اینکه حماس با جدیت پیشنهادها را بررسی می کند، تصریح کرد: امکان تحت فشار قرار دادن مقاومت برای پذیرش هر گونه توافقی وجود ندارد.

خبر مرتبط
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس اسرائیل و حماس

شبکه خبری المیادین نسخه‌ای از چارچوب اصلی توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

احمد عبدالهادی خاطرنشان کرد: نتانیاهو خواستار طولانی شدن جنگ است. از این رو با توقف جزئی جنگ موافق است. همچنین تهدید وی به حمله به رفح با هدف تحت فشار قرار دادن مقاومت است.

نماینده حماس در لبنان تصریح کرد: در صورتی که نتانیاهو تصمیم به حمله به رفح بگیرد با غافلگیری های متعددی مواجه خواهد شد.

خبر مرتبط
حماس هشدار داد/ حمله به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود

اسامه حمدان، یکی از رهبران جنبش حماس خاطرنشان کرد مقاومت در میدان نبرد در خط مقدم درگیری مبارزه می‌کند و به دشمن ضربه وارد می‌کند.

احمد عبدالهادی همچنین گفت: برگه پیشنهادها، دربرگیرنده عبارات مهمی است که ممکن است برخی مفاهیم را القا کنند. در اینجا مذاکره کنندگان ایفای نقش خواهند کرد و حماس پیشنهادهای مطرح شده را با جدیت بررسی می کند.

نماینده حماس در لبنان افزود: اگر اشغالگران تصور می کنند که افکار عمومی حامی مقاومت ممکن است تسلیم شوند، در اشتباه به سر می برند.

خبر مرتبط
واکنش حماس به ادعای بلینکن / وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

احمد عبدالهادی خاطرنشان کرد: تظاهراتی که در دانشگاههای غربی در جریان است، از جمله نتایج طوفان الاقصی است و به نظر می رسد این اعتراضات به دانشگاههای سراسر جهان کشیده خواهد شد که این امر، تحول مهمی در زمینه قضیه فلسطین است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.