محور شمال به تهران یکطرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه در گفت و گویی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از هموطنان به استان‌های زیارتی و سیاحتی و شمالی کشور سفر کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد باشیم.

جانشین پلیس راه کشور ادامه داد: در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی، محورهای اصلی کشور تردد باز است. فقط در استان کرمان، محور اصلی راور به دیروک به دلیل بارندگی مسدود شده است. ۱۰ محور غیرشریانی در اثر بارندگی مسدود هستند و مسئولان راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

جانشین پلیس راه کشور گفت: در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد. با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز تا هجدهم، اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

محبی با اشاره به اینکه سطح محورها لغزنده است، به رانندگان توصیه کرد تا حتما رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در آزادراه تهران-شمال شب گذشته از ساعت ۲۲:۴۵ چند مورد ریزش سنگ داشتیم که تا ساعت پنج بامداد امروز جنوب به شمال این محور مسدود شد. اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

جانشین پلیس راه کشور تاکید کرد: مسافرانی نیز که مسیرهای طولانی طی می‌کنند، حتما استراحت‌های به‌موقع در طول سفر داشته باشند یعنی به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت را مدنظر قرار دهند. پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل در راه‌های درون شهری و جاده‌های برون شهری حضور دارند و تلاش خواهند کرد تا هموطنان سفری ایمن داشته باشند و سالم به مقصد برسند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.