نتانیاهو فعالیت یک شبکه عربی در سرزمین‌های اشغالی را ممنوع کرد!

 جنبش حماس روز یکشنبه تأکید کرد که تصمیم «بنیامین نتانیاهو» برای مبنی بر ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره و ممانعت از فعالیت رسانه‌ای این شبکه [در سرزمین های اشغالی]، نقض آشکار آزادی بیان است.

خبر مرتبط
ناتوانی بنیامین نتانیاهو لو رفت/ مشکل نخست وزیر اسرائیل چیست؟

رسانه‌های صهیونیستی امروز (جمعه) به شکست رژیم اشغالگر در دستیابی به اهدافش و ناتوانی نخست‌وزیر این رژیم برای تصمیم‌گیری اذعان کردند.

حماس تصریح کرد: این تصمیم، اقدامی سرکوبگرانه و انتقامجویانه به دلیل ایفای نقش حرفه‌ای این شبکه برای رسواسازی جنایت‌های رژیم اشغالگر است.

این جنبش افزود: تصمیم نتانیاهو اوج جنگ علیه روزنامه‌نگارانی است که در معرض تروریسم سازمان‌دهی شده صهیونیست‌ها با هدف پنهان کردن حقیقت، قرار دارند.

حماس همچنین تأکید کرد که هدف قرار دادن شبکه الجزیره و شهادت حدود ۱۴۱ روزنامه‌نگار در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، کذب ادعاهای رژیم اشغالگر درباره آزادی بیان را فاش کرده است.

این جنبش ضمن محکوم کردن ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره، از نهادهای حقوقی و رسانه‌ای بین‌المللی خواست تا این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم و مجازات‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

نتانیاهو امروز (یکشنبه) اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آراء ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره را در سرزمین های اشغالی تصویب کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.