متلاشی شدن باند اشرار مسلح در سراوان/ 2 شرور به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس و متلاشی شدن باند اشرار مسلح، هلاکت دو نفر شرور، دستگیری یک نفر و کشف سلاح جنگی و مهمات مربوطه در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: اکیپ‌های مقتدر پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت شهر سراوان، یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به اشرار مسلح را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و در سطح یکی از خیابان‌ها دستور ایست صادر که سرنشینان ضمن بی‌توجهی به ایست پلیس از داخل خودرو به سمت مامورین اقدام به تیراندازی می‌کنند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اقدام به موقع و آتش برتر ماموران دو تن از اشرار مسلح که سوابق گروگانگیری، قتل و شرارت در سطح منطقه را داشته اند به هلاکت رسیده، یک نفر دستگیر، یک قبضه سلاح کلاش با ۵ تیغه خشاب و ۱۱۰ فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب کلت کمری به‌همراه ۵ فشنگ جنگی کشف و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد؛ طی تبادل آتش میان پلیس و اشرار مسلح یک دختر خردسال ۹ ساله مجروح که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.