آخرین نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با امیر عبداللهیان

آخرین نشست مشترک رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه برگزار شد.

امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات‌ در حوزه سیاست و روابط خارجی کشور، از حمایت، همراهی و تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی بویژه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.

خبر مرتبط
امیرعبداللهیان با خانواده محمدرضا نوری دیدار کرد

وزیر امور خارجه با خانواده محمدرضا نوری شهروند زندانی کشورمان در عراق دیدار کرد.

 جلال زاده رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا از تلاش ها و اقدامات موفق دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین هماهنگی، تعامل و هم افزایی میدان و دیپلماسی در عرصه سیاست خارجی تشکر کرد و به بیان دیدگاه‌ها و برخی سوالات خود در موضوع سیاست خارجی و روابط بین الملل پرداخت.

امیرعبداللهیان در پایان از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و ضمن پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، بر اهمیت تداوم‌ و تقویت همفکری و همکاری هم افزا بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وحسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان آخرین تحولات حوزه مربوطه را بیان کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.