درخواست اسرائیل از سازمان ملل درباره حماس

در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه ادامه دارد، سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید تل‌آویو از سازمان ملل درخواست کرده درمورد حضور نیروهای مسلح وابسته به جنبش حماس نزدیکی مقرهای خود تحقیق کند.

به نقل از سایت خبری «عربی۲۱»، هاگاری در ادامه مدعی شد در حال حاضر ۳ تیپ نظامی در نوار غزه فعالیت می‌کنند و ۱۰۰ تن از نیروهای مقاومت را به شهادت رسانده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت تل‌آویو از سازمان ملل درخواست کرده است درباره حضور نیروهای مسلح وابسته به جنبش حماس نزدیکی مقرهای خود تحقیق کند.

خبر مرتبط
قطر تکلیف آتش بس را روشن کرد/ اسرائیل به دنبال ادامه جنگ است!

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که مذاکرات جنبش حماس و طرف صهیونیستی اکنون در حالت رکود بوده و تل‌آویو برنامه‌ای برای پایان جنگ ندارد.



هاگاری درباره مکان حضور اسیران صهیونیستی در نزد حماس هم مدعی شد فرماندهان تیپ‌های نظامی در میدان به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اطلاع داده‌اند که این اسیران در رفح نگهداری می‌شوند.

وی افزود ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر روی پیدا کردن تونل‌های حماس متمرکز است‌.

هاگاری همچنین درباره حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی درشهر جبالیا در شمال نوار غزه که طی روزهای اخیر شدت گرفته است، گفت ارتش در جبالیا در مناطقی فعالیت دارد که قبلا به آنها وارد نشده بود.
خبر مرتبط
ادعای نتانیاهو درباره رهبران حماس

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بررسی گزینه تبعید رهبران جنبش حماس توسط تل‌آویو شد.



سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که همواره مردم بی‌گناه غزه را هدف قرار می‌دهد، مدعی شد ارتش در حال تلاش برای یافتن تونل و سلاح در نزدیکی مرز در منطقه رفح است.

وی درمورد جایگزینی حکومت حماس در نوار غزه در مرحله پساجنگ گفت در این خصوص بخش سیاسی تصمیم می‌گیرد.

براساس آخرین آمار تلفات جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با گذشت ۲۲۱ روز از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، ۳۵ هزار و ۱۷۳ فلسطینی شهید و ۷۹ هزار و ۶۱ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی کنترل گذرگاه رفح را به دست گرفته است و به همین دلیل انتقال کمک‌های انسانی به مردم غزه مختل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.