او گفت: خوشبختانه پرداخت‌های بیمه سلامت به‌روز است و کارهای خوبی در پوشش بیمه همگانی صورت گرفته است. ناصحی با بیان اینکه بیمه همگانی سلامت از سال گذشته در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار کلید خورد و تا کنون ٨١٢هزار نفر در حاشیه شهرها بیمه شده‌اند، ادامه داد: با تامین منابع ۶‌هزار میلیارد تومانی ما توانستم بیمه رایگان را برای ۵‌میلیون و ۴٠٠‌هزار نفر ایجاد کنیم.  او با بیان اینکه ۶‌میلیون نفر در سال ١۴٠١ بیمه رایگان شدند، افزود: بیمه همگانی بیشتر در بخش دولتی کاربرد دارد و در بخش بستری تا ٩٠‌درصد و در بخش سرپایی تا ٨٠‌درصد را بیمه همگانی پوشش می‌دهد. ناصحی با اشاره به نظام ارجاع در بخش خصوصی گفت: با اجرای آزمایشی این طرح در شهر سراوان پوشش بیمه خدمات درمانی در بخش خصوصی هم آغاز می‌شود.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: در بخش خدمات تعداد داروهای بیشتری تحت پوشش قرار گرفتند و با پرداخت مابه‌التفاوت ارز ٢٩ قلم داروی ضروری بیماران دیابتی و قلبی تحت پوشش قرار می‌گیرد و در حال طی مراحل نهایی است. او افزود: هزینه‌های بستری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صفر رسیده است.  ناصحی گفت: در بحث خدمات بستری، دارویی و سرپایی سقف ریالی برداشته شده است تا اجرای طرح دارویار با جدیت بیشتری اجرا شود. او افزود: مابه‌التفاوت ارز در این طرح پرداخت شده و اگر افزایش قیمت دیده شود تخلف است و مردم می‌توانند تخلفات را به سامانه ١٩٠ یا تلفن ١۶۶۶ اعلام کنند. او ادامه داد: مقایسه ۵٠‌درصد حداقل بازار نشان می‌دهد دارو با قیمت پایین‌تر در حال توزیع است.

 ناصحی با اشاره به طرح نسخه الکترونیک گفت: این طرح فواید زیادی برای پرداخت مناسب‌تر و ساماندهی ارز دارو خواهد داشت و در کنار این طرح وزارت بهداشت برنامه‌هایی برای تکمیل پرونده الکترونیک سلامت دارد. مدیر‌عامل سازمان بیمه سلامت افزود: پرداخت‌های ما تا پایان خرداد تسویه شده و پرداخت‌های نسخه الکترونیک تا پایان تیر پرداخت شده است. او گفت: ١٨ ماه است که پرداخت‌های ما در مراکز دولتی و خصوصی به‌روز است و ما به هیچ مرکزی بدهی نداریم. مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: خدمات بیماران اوتیسم و توانبخشی افزایش یافته و امیدواریم ساماندهی پرداخت برای بیماران خاص و صعب‌العلاج را هم داشته باشیم.