میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی) در این بازدید، با اشاره به ماموریت شرکت کار و تامین در زمینه تامین نیروی انسانی واحدهای ستادی و اجرایی سازمان تامین‌اجتماعی، تصریح کرد: عمده نیروهای شرکتی از قشر محروم جامعه هستند که همواره حامی و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند و شرکت کار و تامین باید در احقاق همه حقوق قانونی این گروه از شاغلان واحدهای بیمه‌ای و درمانی تامین‌اجتماعی، تلاشی ویژه داشته باشد. وی افزود: سازمان تامین‌ اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه آن، متعلق به مردم و بیمه‌شدگان هستند و همه ما وظیفه داریم فارغ از پست و موقعیت، در خدمت بیمه‌شدگان و بازنشستگان باشیم و نیروهای شرکتی نیز نقشی ویژه در جلب رضایت مردم از عملکرد واحدهای اجرایی تامین ‌اجتماعی دارند.  موسوی با تاکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه ماموریتی خود افزود: به‌عنوان مدیرعامل سازمان تامین ‌اجتماعی هیچ وقت راضی به نشستن در اتاق و پشت‌میز اداری خود نیستم، مگر در مواردی که الزامی بر حضور در اتاق کار وجود داشته باشد.

وی خواستار توجه بیشتر در زمینه جذب نیروهای زبده، باتقوا، کارآمد و انقلابی برای اشتغال در واحدهای مختلف سازمان تامین‌ اجتماعی شد و مدیرعامل و مدیران شرکت کار و تامین را مامور کرد این موارد را به صورت ویژه پیگیری کنند و در عین حال مطالبه‌گر حقوق افراد باشند. مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی با اشاره به اینکه همواره وام‌دار دین، شهدا و انقلاب هستیم و باید نه در شعار بلکه در عمل، التزام و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام را اثبات کنیم، افزود: سالم‌سازی سیستم از اولویت‌های جدی سازمان تامین‌ اجتماعی است و تمام تصمیمات و اقدامات باید در چارچوب قانون و مقررات نظام انجام بگیرد. در موضوع استخدام نیروها هیچ‌گونه سفارش یا تبعیض برای هیچ شخصی در کار پذیرفته نیست و باید جلوی این‌گونه مسائل گرفته شود.

وی افزود: به عنوان مدیران انقلابی باید تمام سعی خود را جهت جلوگیری از تعارض منافع داشته و اجازه تخلف را نداده و اگر از قِبَل همین مساله نیز مورد خلاف قانونی در جریان بوده، آن را متوقف کنیم.  موسوی همچنین گفت: نباید در امور شرکت‌ها، حاشیه بر متن غلبه کند. باید در سالم‌سازی محکم و استوار بوده و با محور قرار دادن شفافیت در کارها پیگیر احوال و بلندگوی مطالبات نیروهای شرکتی استان‌ها باشید، چراکه توجه به این نیروها از اولویت‌های ماست. تعاملات با سازمان تامین‌ اجتماعی را جدی بگیرید و سعی کنید تمام کارها به‌صورت شفاف انجام شود.