براساس این گزارش، در گروه کشورهای G۷ رشد تولید ناخالص داخلی فصلی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ نیز اندکی کاهش یافته است و از ۵/  ۰درصد به ۴/  ۰درصد در سه‌ماهه چهارم رسیده است. این نتیجه تصویری متفاوت از کشورهای G۷ را نشان می‌دهد، به طوری‌که از یک سو، رشد در آلمان و ایتالیا منفی شده است (به ترتیب منفی ۲/  ۰درصد و منفی ۱/  ۰درصد) و در کانادا به ۴/  ۰درصد، در فرانسه به ۱/  ۰درصد و در ایالات متحده به ۷/  ۰درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، تولید ناخالص داخلی ژاپن به دنبال کاهش رشد ۳/  ۰درصدی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲، با ۲/  ۰درصد رشد مواجه شده است و در انگلستان، پس از کاهش رشد ۲/  ۰درصدی در سه‌ماهه قبل، ثابت مانده است. در میان سایر کشورهای OECD که داده‌های مربوط به آنها در دسترس است، ایرلند قوی‌ترین رشد تولید ناخالص داخلی (۵/  ۳درصد) را در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ ثبت کرده است.

همانطورکه در گزارش مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی OECD برای سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ ذکر شده است، نوسانات در تجارت بین‌الملل همچنان اثر قابل‌توجهی دارد. در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲، این مساله در مورد ایالات متحده صادق بوده است، به‌طوری‌که سهم صادرات خالص در رشد تولید ناخالص داخلی در مقایسه با ۷/  ۰درصد در سه‌ماهه سوم، تنها ۱/  ۰واحد درصد رشد داشته است. در انگلستان نیز صادرات خالص در سه‌ماهه چهارم سبب کاهش ۸/  ۰درصدی تولید ناخالص داخلی شده است، درحالی‌که در سه‌ماهه سوم ۷/  ۳درصد در رشد مشارکت داشته است.  از میان کشورهای OECD که نزدیک به جنگ در اوکراین هستند، تولید ناخالص داخلی در لهستان در سه‌ماهه چهارم تا  ۴/  ۲درصد کاهش یافته است، که بیشترین کاهش در کشورهای OECD که داده‌های آنها موجود است محسوب می‌شود. تولید ناخالص داخلی در لیتوانی و مجارستان نیز کاهش یافته است. از سوی دیگر، رشد تولید ناخالص داخلی در جمهوری اسلواکی ثابت باقی مانده است.

در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲، تولید ناخالص داخلی در OECD نسبت به سطح قبل از همه‌گیری (سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹) ۸/  ۳درصد افزایش یافته است. برآوردهای اولیه رشد سالانه GDP نشان می‌دهد که تولید ناخالص داخلی در OECD با سرعت کمتری (۹/  ۲درصد) در ۲۰۲۲ نسبت به ۲۰۲۱ (۷/  ۵درصد) به رشد خود ادامه داده است. در میان کشورهای G۷، انگلستان بیشترین رشد سالانه را در ۲۰۲۲ (۰/  ۴درصد) را به ثبت رسانده است، پس از آن ایتالیا (۸/  ۳درصد) و کانادا (۶/  ۳درصد) هستند؛ درحالی که ژاپن کمترین رشد (۱/  ۱درصد) را به ثبت رسانده است. در میان سایر کشورهای OECD که داده‌های مربوط به آنها در دسترس است، ایرلند بالاترین رشد سالانه را در ۲۰۲۲ (۲/  ۱۲درصد) و لتونی کمترین رشد سالانه (۵/  ۱درصد) را ثبت کرده است.