مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه بحث افزایش تولید در کروز با جدیت در حال انجام است، افزود: در همه بخش‌ها روند رشد تولید مشاهده می‌شود. دست‌کم ۱۲هزار پرسنل ما به عنوان رزمندگان جهاد مقدس در سه کارخانه به صورت سه شیفت فعالیت دارند و با قدرت به تولید ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: با وجود همه سختی‌ها و ناملایمات، خوشبختانه سد تحریم‌ها را شکسته‌ایم و مسیر گروه قطعه‌سازی کروز در تولید دانش و بومی‌سازی فناوری با قدرت ادامه دارد. در این شرایط سخت و تحریم با همت خود چرخ تولید را می‌چرخانیم.

سخا خاطرنشان کرد: گروه قطعه‌ساز کروز با بهره‌گیری از تکنولوژی و دانش روز شرکت‌های برتر جهانی،  محصولات خود را تولید کرده و درحال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین قطعه‌ساز کشور نیاز خودروسازان داخلی را تامین  می‌کند.

وی با اشاره به افزایش تیراژ تولید خودروسازان در روزهای پایانی سال گفت: متناسب با آنها تولیدات خود را در ۱۶ دسته محصول افزایش می‌دهیم تا با آماده‌سازی به موقع خودروها، بتوانیم کمک شایانی در پاسخگویی نیاز مردم به خودرو  داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز افزود: پروژه‌های داخلی‌سازی قطعات ‌های‌تک در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده مقام معظم رهبری مبنی بر بومی‌سازی و افزایش کیفیت خودروی داخل، با بهره‌مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان این شرکت در حال انجام است.