در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، حجم فروش داخلی شرکت  با ۷/ ۸درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به ۲۳۳ هزار و ۷۰۱ تن رسید. درآمد‌های حاصل از فروش داخلی پتروشیمی خراسان در بازه زمانی مذکور به میزان ۲۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال بود. بر خلاف فروش داخلی، فروش صادراتی این شرکت در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ با کاهشی ۵/ ۳درصدی همراه و به میزان ۲۶۸ هزار و ۳۰۶ تن بود. درآمد‌های حاصل از فروش صادراتی به لطف افزایش نرخ فروش محصولات در سال ۱۴۰۰ با افزایشی ۱۳۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۲۹ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال بود. در مورد فروش صادراتی پتروشیمی خراسان در این بازه زمانی باید اشاره کرد که اوره با حجم فروش ۲۵۶ هزار و ۹۲۳ تن حدود ۹۶ درصد از حجم فروش صادراتی را به خود اختصاص داده بود. در نهایت باید اشاره کرد درآمد‌های حاصل از فروش داخلی و خارجی این شرکت با کسر ۵۳ میلیارد ریال تخفیفات ارائه شده توسط شرکت به میزان ۵۲ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال بوده که افزایشی ۱۳۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ نشان می دهد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده

پتروشیمی خراسان از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ۱۰ خرداد  در شهر بجنورد حضور یابند. از موارد دستور جلسه این مجمع می‌توان به استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و... اشاره کرد.  همچنین این شرکت از افراد فوق‌الذکر دعوت کرده که در ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه دهم خرداد در محل ذکر شده و پیش از مجمع عمومی عادی سالانه در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت جهت بررسی مطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس حضور به‌هم رسانند.

تعیین زمان‌بندی سود سهام مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

پتروشیمی خراسان در بیست و هشتمین روز از اردیبهشت سال جاری با انتشار گزارشی زمان‌بندی پرداخت سود سهام مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را مشخص کرد. در این گزارش بیان شده است که سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی با همکاری سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سهامداران پرداخت خواهد شد.

باید اشاره کرد که  سود سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) به شماره حساب‌های معرفی شده در سامانه سجام از اولین روز تیر سال جاری واریز خواهد شد. همچنین سود سهام سایر اشخاص حقوقی در صورت قبول مسوولیت توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در مهلت قانونی طی زمان‌بندی اعلام‌شده به شماره حساب معرفی‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.