تیغه‌‌‌های پلی‌آمید با طرح‌‌‌های بی‌‌‌شمار رایج و اختصاصی برپایه پلی آمید ویرجیــن جهت دوخت در انواع پروفیل‌‌‌های در، پنجره و نما عرضه می‌‌‌شد. در فاز اول توسعه در ســال ۲۰۱۸، با افزودن خطوط اکسترود هارد پی‌وی‌سی و قالب‌‌‌های آن همزمــان با تجهیزات و تکنولوژی تولید کامپاند‌‌‌های مربوطه، انواع پروفیل‌‌‌های رایج و اختصاصی هارد پی‌وی‌سی نیز در سبد محصولات نورلو جای گرفت. همراســتا با تکمیل سبد کالایی و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات و با آغاز صادرات به چند کشــور همسایه و تلاش برای حضور مســتمر و پرقدرت در بازار‌‌‌های جهانی و منطقه‌‌‌ای برگ زرین دیگری بر افتخارات شــرکت نورلوپلاست افزوده شده است. زهره فرجی، مدیرعامل شرکت آذر صنعت نورلو پلاست در خصوص تولیدات این شرکت پاسخگوی سوالات ما بوده است.

نورلو پلاست درحال حاضر چه محصولاتی تولید و به بازار دروپنجره کشور عرضه می‌کند؟

محصولات نورلو پلاست در دو گروه به بازار عرضه می‌شود. گروه اول نوار‌‌‌های عایق پلی‌آمیدی به عنوان محصول میانی تولید پروفیل‌‌‌های آلومینیومی ترمال بریک و گروه دوم پروفیل‌‌‌های ریجید پی‌وی‌ســی به عنــوان پروفیل‌‌‌های عایق در کاربرد مونتاژ پنجره و نما‌‌‌های آلومینیومی و کرتین وال هستند.

آیا برنامه‌‌‌ای برای ارائه محصول جدید به بازار دارید؟

از ابتدای تاسیس نورلوپلاست تاکنون، این شــرکت همواره درحال توسعه سبد کالای محصــولات با افزودن قالب‌‌‌های جدیــد، افزایش ظرفیت تولیدی با افزایش تعداد خطوط تولیدی و افزایش کیفیت و بهینه‌سازی تولید و عرضه محصولات با تجهیز واحد‌‌‌های آزمایشــگاهی و تحقیق و توسعه در داخل مجموعه بوده است.

مجموعه نورلوپلاست در زمینه توسعه بازار و فعالیت در بازار‌‌‌های منطقه‌‌‌ای و صادرات محصول به خارج از کشور چه برنامه‌‌‌ای دارد؟

خوشــبختانه در سال‌جاری شبکه فروش نورلوپلاست به شکل سازمان‌یافته‌‌‌تری از طریق نمایندگان داخلی برای محصولات ریجید پی وی ســی و تاسیس دپوی تهران برای محصولات پلی‌آمیدی توسعه ‌یافته اســت. با توجه به نیاز داخلی به محصولات تولیدی، بحث صادرات در برنامه‌‌‌های فروش سال‌های گذشــته کمتر مورد استقبال واقع می‌‌‌شد اما با توجه به افزایش ظرفیت تولید در سال‌جاری فروش صادراتی کشــور‌‌‌های ترکیه، آذربایجان و امارات آغاز شــده و بازخوردهای ‌‌‌امیدبخشی نیز دریافت شده است.

در حال حاضر صنعت تولید نوار‌‌‌های عایق پلی‌آمید و پی‌وی‌ســی دروپنجره کشور در چه ســطحی قرار دارد و آیا ازنظر کمی و کیفی توانایی رقابت با محصولات مشابه ترک و اروپایی را دارد؟

در مجموعه نورلوپلاست، موضوع کیفیت همــواره از اصلی‌‌‌ترین دغدغه‌‌‌های ما بوده و اســت. آغاز صادرات محصولات به ترکیه، کشوری که طی سال‌های قبــل جزو اصلی‌‌‌ترین تامین‌کنندگان نوار‌‌‌های پلــی‌آمیدی مصرفی در ایران بوده و همچنین امارات به عنوان حســاس‌‌‌ترین و انتخابگرترین مشتری بر اساس کیفیت محصــولات از افتخارات این شرکت است.