به گفته مدیرعامل شستان با توجه به ارزش‌‌گذاری‌‌ نهایی این شرکت در بورس، شاهد بزرگ‌ترین عرضه اولیه سهام در بازار خواهیم بود.  وی با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه‌گذاری شستان قصد دارد در نیمه اول سال‌جاری نیز حداقل سهام چند شرکت زیرمجموعه را در بورس عرضه کند، افزود: از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت مخازن سبز عسلویه و هلدینگ ساختمانی اشاره کرد. وی افزود: سرمایه‌گذاران و سهامداران اصلی شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، بازنشستگان نیروهای مسلح هستند که در صورت عرضه نیز ارزش سهام این شرکت افزایش می‌‌یابد.

عباسی تصریح کرد: قصد داریم با هماهنگی با بورس اوراق بهادار، امتیازاتی را برای عرضه سهام به بازنشستگان در نظر بگیریم. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری شستان پتروشیمی بوشهر است، اظهار کرد: یک سرمایه‌گذار جدید برای فاز سوم پتروشیمی بوشهر اعلام آمادگی کرده است امید است با راه‌‌اندازی فاز دوم بوشهر در سال‌جاری و آغاز فاز سوم تحول چشمگیری در بوشهر به عنوان بزرگ‌ترین پتروشیمی فعلی کشور ایجاد شود.  وی ادامه داد: با برنامه‌‌های داخلی و خارجی در سال‌جاری، سود پایداری برای سهامداران شستان کسب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان با بیان اینکه همه زنجیره ارزش در شرکت پتروشیمی بوشهر در سه فاز طراحی شده است، افزود: با اجرا و بهره‌‌برداری از هر سه فاز، این شرکت بزرگ‌ترین پتروشیمی کشور خواهد بود. وی افزود: پتروشیمی بوشهر در سه سایت جغرافیایی در مساحت ۷۰ هکتار طراحی شده و سرمایه ثبتی آن ۱۰۰‌هزار میلیارد ریال است که شرکت شستان ۶۰‌درصد سهام آن را در اختیار دارد.وی ادامه داد: فاز اول در سال ۹۷ بهره‌‌برداری شده که بخش‌‌های شیرین‌‌سازی گاز ترش، بخش استحصال اتان و تولید متانول را داراست. فاز دوم شرکت نیز بیش از ۹۵‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال‌جاری به بهره‌‌برداری می‌‌رسد.