آن دسته از واحدهای صنعتی تعطیل شده که به نام واحد فعال، سهمیه مواد اولیه پتروشیمی‌ خود را به صورت غیرقانونی دریافت و خارج از کارخانه عرضه کرده‌اند، باید پاسخگو باشند. به گزارش ایسنا، رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران با اعلام این خبر گفت: ارزیابی ما از یکی از واحدهای مذکور سوء‌استفاده‌ای بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان در یک سال بوده است.

عزت‌ا... اکبری با تاکید بر این موضوع که واحدهای متخلف شناسایی شده قطعا تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت، هشدار داد: ما دیگر اجازه نمی‌دهیم که این رویه‌ها‌ خلاف مقررات و سوء استفاده‌ها تکرار شود و با اعمال نظارت کارشناسانه قوی و بررسی دقیق ظرفیت‌ها و نیازهای واحد صنعتی تحت پوشش سازمان، سهمیه‌های مواد اولیه را تحت کنترل قرار خواهیم داد.

وی همچنین در این همایش با اعلام آمادگی سازمان صنایع و معادن استان تهران برای همه گونه همکاری و مساعدت با واحدهای صنعتی متعهد و ذی‌صلاح و طرح‌های در دست اقدام آنها تاکید کرد: در حال حاضر دولت با اراده قوی و پول کافی در خدمت تولید و اشتغال کشور است و ما هم در این سازمان تلاش داریم با پرداخت تسهیلات طرح‌های زودبازده اقتصادی تا سقف یک میلیارد تومان به کمک واحدهای صنعتی نیازمند بشتابیم.