۱۶ تا ۱۹مهرماه آینده، جزیره کیش میزبان نمایشگاه بین‌المللی فولاد خواهد بود تا فولادسازان ضمن ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و نمایاندن جدیدترین محصولات، نیم‌نگاهی هم به توسعه صنعت فولاد در قالب ارائه راهکارهای نوین گسترش سطح تولیدات و خدمات خود داشته باشند. به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه، این رویداد در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۸۰ شرکت داخلی و خارجی توسط پایگاه داده‌های معدن و صنایع معدنی، با حمایت مستقیم انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و به میزبانی مرکز توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

بحث و تبادل‌نظر در زمینه استراتژی‌های حاکم بر بازارهای داخلی و خارجی، چالش‌ها و موانع پیش رو و چگونگی برون رفت از آن، نحوه تعامل با یکدیگر، راهکارهای پیشبرد اهداف و ... از دیگر هدف‌های برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

راه‌اندازی تور بازدید ۲۴ساعته رایگان برای مدیران عامل شرکت‌های عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از جمله نقاط برجسته این نمایشگاه است که در جهت دستیابی آسان به اهداف موردنظر اتخاذ شده است.

گفتنی است، برخورداری کیش از مرکز نمایشگاه مدرن و به‌روز، ‌پیگیری مبادلات تجاری در فضایی آرام، انتقال آسان تولیدات خارجی به منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش، امکان عزیمت راحت برای تجار و بازرگانان بین‌المللی جهت بازدید از نمایشگاه، امکانات اقامتی مجهز، برخورداری از جاذبه‌های چشمگیر توریستی و ... از جمله دلایل انتخاب کیش جهت برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شوند.