گروه سوخت ونیرو - قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از نظارت کیفی و کمی دقیق بر نحوه عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

ناصر سجادی در این باره افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران کیفیت و کمیت سوخت را از پالایشگاه‌ها تا باک بنزین خودروها به طور کامل مورد نظارت و بررسی قرار می‌دهد. وی با تاکید بر اینکه کیفیت سوخت تحویلی به خودروها به طور دقیق بررسی می‌شود، افزود: با آزمایش‌های کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌ها و نفتکش‌ها، کیفیت سوخت به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد که این نظارت با بازرسی‌های مستمر در تمام مراحل ادامه خواهد داشت.

سجادی با اشاره به فعالیت حدود ۳ هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور گفت: این شرکت از طریق بازرسی‌های مستمر، نظارت کامل بر نحوه عرضه و کیفیت سوخت تحویلی به خودروها را انجام می‌دهد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: بازرسی کامل تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور حداقل ۴ مرتبه در ماه انجام می‌شود.

سجادی با یادآوری به کارگیری برخی سیاست‌ها برای جلوگیری از قاچاق سوخت در نقاط مرزی کشور افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با کمک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل و نظارت لازم بر جایگاه‌های مرزی عرضه سوخت در مرزهای کشور را انجام می‌دهد که از این طریق، سالانه حجم قابل ملاحظه‌ای سوخت قاچاق کشف و ضبط می‌شود.