گروه صنعت و معدن- همایش «مدیریت منابع سازمان در طرح تحول اقتصادی و افزایش هزینه‌ها»، ۲۵ آذرماه جاری در سالن همایش مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود. پیمان پژوهنده، دبیر همایش مدیریت منابع سازمان در طرح تحول اقتصادی و افزایش هزینه‌ها گفت: در این همایش به طور رسمی، نرم‌افزار تولید داخل «مدیریت منابع سازمانی» معرفی خواهد شد.

وی افزود: این همایش، با همکاری مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همچنین بابک قطبی، مدیرعامل شرکت پارس سیستم در تشریح کارکردهای این نرم‌افزار، گفت: این سیستم مجموعه کاملی است که تمام نیازمندی‌های مدیران تا کارهای جاری سازمان‌ها را برطرف می‌کند.

وی افزایش بهره‌وری، کاهش قیمت تمام شده، اطلاع به‌روز از بازار، تصمیم‌گیری سریع مدیریت و اطمینان مدیریت از صحت اطلاعات را از کارکردهای نرم‌افزار تولید داخل «مدیریت منابع سازمانی» عنوان و تصریح کرد: این سیستم می‌تواند در پنج حوزه بازرگانی، صنایع، مالی، منابع انسانی و اطلاعات خدمات ارائه دهد و از انحصار اطلاعات جلوگیری کند.

قطبی با بیان اینکه در مجموع ۶ میلیارد تومان برای نرم‌افزار «مدیریت منابع سازمانی» هزینه شده است، اظهار داشت: مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن نیز، حدود دو سال قبل ۳۹۰ میلیون تومان وام برای اتمام این طرح در اختیار این شرکت قرار داد.

وی هزینه نصب کامل نرم‌افزار تولید داخل «مدیریت منابع سازمانی» را به طور متوسط ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این درحالی است که مشابه این سیستم را برخی سازمان‌ها، با بیش از سه برابر قیمت وارد می‌کنند.