گروه صنعت و معدن - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از افزایش ۵ برابری بودجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد و گفت: با افزایش بودجه این مجموعه، وضعیت شهرک‌های صنعتی بهتر از سال گذشته خواهد بود. فخرالله مولایی افزایش بودجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در راستای تحقق حمایت از تولید ملی برشمرد و افزود: نمایندگان مجلس بادرک نقش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی درتوسعه صنعتی با افزایش بودجه این مجموعه موافقت کردند.مولایی ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های نمایندگان مجلس اعتبارات اختصاص یافته هرچه زودتر به دست صنعتگران برسد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران چاره اندیشی برای بهبود شرایط مالی واحدهای صنعتی را ضروری دانست و افزود: متاسفانه ۷۵ درصد مشکلات شهرک‌های صنعتی مربوط به مرحله پس از تولید است.وی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش حمایت از واحدهای صنعتی تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌های ملت، صنعت و معدن، تعاون و پست بانک برای تسهیل روند پرداخت تسهیلات منعقد شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت بودجه شهرک‌های صنعتی کشور را ۴۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد. مولایی با اعلام خبرهای نوید بخش در حوزه شهرک‌های صنعتی گفت: بودجه‌های فنی، نوسازی و عمرانی شهرک‌های صنعتی امسال بیش از سال‌های گذشته است.وی ادامه داد: دولت مجوز ایجاد پروژه‌های عمرانی را تا سقف ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به سازمان توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی واگذار کرده است.