فاز اول طرح سی دی چند رسانه‌ای به منظور معرفی تولیدات و دستاوردهای ۱۲۰۰واحد منتخب در بخش معدن و صنایع معدنی در وزارت صنایع و معادن آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور معادن وزارت صنایع و معادن، سعید زرندی، مدیر طرح سی دی چند رسانه‌ای و عضو کمیته تدوین استراتژی معدن در جلسه‌ای که مسوولان وزارت صنایع و معادن، نمایندگان اصناف و تولیدکنندگان بخش صنعت و معدن حضور داشتند، اظهار کرد: هدف از این طرح بسترسازی مناسب برای رشد و ارتقای فعالیت‌های معدنی فراهم کردن شرایط رقابت تولیدکنندگان ایرانی در خارج از کشور و نیز جذب سرمایه‌گذار و مشارکت اقتصادی است.زرندی افزود: متقاضیان سی دی چند رسانه‌ای با مراجعه به بخش نقشه زیر بناها می‌توانند از وضعیت مناطق مختلف کشور به لحاظ انتقال گاز، برق و آب مطلع شوند.

وی گفت: رویکرد اصلی و مهم این طرح تامین نیاز سرمایه‌گذاران است. دبیر شورای اطلاع‌رسانی معاونت امور معادن در ادامه افزود: طرح سی دی چند رسانه‌ای که از سوی معاونت امور معادن در حال اجرا است در نوع خود بی نظیر است و در آن از بهترین تکنولوژی‌ روز دنیا استفاده شده است.

زرندی ایجاد نمایشگاه مجازی را از دیگر اهداف مهم این طرح خواند و افزود: تولیدکنندگان بخش معدن و صنایع معدنی می‌توانند با معرفی تولیدات خود در این نمایشگاه شرکت کنند به طوری که هدف ما این است که اطلاعات واحدها در این نمایشگاه قرار گیرد.وی در پایان افزود: تولیدکنندگان بخش معدن و صنایع معدنی می‌توانند اطلاعات و دستاوردهای خود را به طور رایگان در این نمایشگاه معرفی کنند.