روز گذشته ۲۱/۶/۸۶ مطلبی با عنوان «پنج‌هزار میلیارد ریال به درآمدهای دولت افزوده می‌شود» به نقل از بهمن آرمان که با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه کرده بود به چاپ رسید. وی دراین خصوص یادداشتی ارسال کرد که در زیر می‌خوانید: روزنامه وزین دنیای‌اقتصاد

با سلام

احتراما به آگاهی می‌رساند که روزنامه دنیای‌اقتصاد تنها روزنامه اقتصادی است که توسط نگارنده هر روزه خریداری و مورد مطالعه قرار می‌گیرد و تدوین چنین روزنامه‌ای به عنوان یک اقتصاددان سپاس فراوان دارد.

در صفحه سوم روزنامه دنیای‌اقتصاد مورخ ۲۱/۶/۸۶ مطلبی به نقل از این جانب در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران به چاپ رسید که کذب محض است. به استناد آنچه تاکنون نوشته و گفته‌ام همواره معتقد به اقتصاد بازار آزاد و حکایت عرضه و تقاضا بوده‌ام. متاسفانه خبرنگاران اکثرا و بامسائل اقتصادی بیگانه هستند. نگارنده در این مصاحبه بر ضرورت آزادسازی قیمت محصولات پتروشیمی و جلوگیری از رانت‌های هزاران میلیارد ریالی که به دست تعداد اندکی می‌رسد دفاع کرده است. همین نقطه نظر در مورد سایر کالاها مانند فولاد و سیمان نیز بارها توسط این جانب بیان شده است. در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی با روشنی هر چه تمام‌تر از مافیای شکر نام بردم و در نامه به رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درخواست کردم که چرا از ابتدای سال گذشته تا پایان اردیبهشت سال‌جاری ۹/۲میلیون تن شکر به ارزش ۵/۱میلیارد دلار وارد کشور شده در حالی که کل نیاز کشور تنها ۴۰۰هزار تن بوده است که متاسفانه کمیسیون صنایع به نامه مربوطه جواب نداد. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات توضیحات اینجانب برای روشن شدن اذهان عمومی در آن روزنامه وزین در ایران و شاید خاورمیانه به چاپ رسد.