گروه بنگاه‌ها- همایش سیستم‌های تخصصی تهویه مطبوع شرکت تهویه نیا در سالن همایش‌های هتل شهاب شهر گرگان با حضور نماینده گرگان در مجلس، شهردار و مدیران صنعت استان گلستان برگزار شد. مدیر عامل شرکت تهویه نیا در این همایش گفت: اجرای صحیح در بخش سرمایش و گرمایش، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اقتصادی بودن پروژه برای مصرف‌کننده، کنترل‌های لازم و آسایش مشتری، دوستدار محیط زیست بودن و مناسب بودن سرمایه گذاری اولیه از نکته‌های مهم مورد توجه مشتریان است. حسن صدری افزود: تحقق این اهداف با در نظر گرفتن گوناگونی پروژه و اقلیم‌های مختلف، تنوع کالا برای طراحی را بسیار مهم خواهد کرد تا بتوان محصولاتی با کیفیت و راندمان بالا طراحی و در اختیار مشتری قرار داد. وی نکته مهم و قابل توجه در این بخش را صرفه جویی مصرف انرژی دانست که این امر در دراز مدت به نفع مشتری است و منافع ملی را در بر دارد. مهندس خرازان، مدیر کل فروش واحد سیستم‌های سنگین شرکت تهویه نیا نیز در این مراسم با معرفی برندهای، اجنرال، گری، هیتاچی، کوکن، یونیفلر، ویزمن و یازاکی به عنوان هفت ستاره جهانی که شرکت تهویه نیا نماینده رسمی‌آنها است، گفت: این شرکت نخستین شرکت در ایران با معرفی و عرضه چیلر جذبی با استفاده از انرژی خورشیدی می‌باشد و با ارائه راهکارهای مهندسی با توجیه اقتصادی جهت کلیه پروژه‌های سرمایشی و گرمایشی امکان پاسخگویی به تمام نیازها در حوزه تهویه مطبوع را دارد.

سپیده ریاضی مدیر کل فروش سیستم‌های سبک شرکت نیز اشاره کرد. شرکت تهویه نیا اولین شرکت در ایران با معرفی و عرضه سیستم‌های تخصصی VRF از سال ۲۰۰۲ میلادی می‌باشد.

همچنین نماینده مردم گرگان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در بخش‌های مختلف، یکی از راهکارهای موثر رشد و رونق اقتصادی است، گفت: فعالیت‌های ما در بازارهای جهانی قابل رقابت است و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز حکایت از این دارد که در جهت رشد و توسعه سرمایه انسانی کار کرده و باید زمینه این حضور را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.

عیسی امامی ‌با اشاره به حضور بخش خصوصی در تحول اقتصادی کشور گفت: دولت تدبیر و امید، پاسخ روشنی به این جهت گیری داشته و با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران به عنوان رییس دفتر حوزه رییس جمهور نشان داده که این جهت‌گیری را در دستور کار خود قرار داده است. وی ادامه داد: مجلس نیز در این راستا این آمادگی را دارد تا با همراهی و با لحاظ کردن نیازهای قانونی جدید این نیازها را تامین کند و بخش خصوصی را در عرصه‌های مختلف یاری کند.