خبرگزاری فارس: موضوع اعطای امتیاز به شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی برای واردات نهاده‌های دامی در جلسه اخیر شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارشناسان مرکز ملی رقابت، مستندات لازم را تهیه و به شورا ارائه کنند.

جلسه اخیر شورای رقابت در ۱۶ اردیبهشت با حضور ۹ نفر از اعضای شورا برگزار شد. در این جلسه، توضیحات عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص بررسی موضوع اعطای امتیاز به شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی به منظور واردات نهاده‌های دامی ارائه و به سوالات اعضای شورای رقابت پاسخ داده شد. در پایان جلسه مقرر شد کارشناسان مرکز ملی رقابت در رابطه با سوالات اعضای شورای رقابت، مستندات لازم را تهیه و در زمان مناسب در شورا ارائه کنند.

همچنین بررسی ادامه موضوعات به هفته آینده موکول شد. دستور جلسه اخیر شورای رقابت عبارت بود از: استماع توضیحات عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با موضوع اختصاص ارز به وزارت کشاورزی برای واردات نهاده‌های دامی، گزارشی از تشخیص و شناسایی بازارهای با دامنه تمرکز شدید و گزارشی درخصوص سهم بازار مخابرات در اینترنت پر سرعت.