برگزاری جشنواره تابستانی شب‌های آرتمیس

گروه بنگاه‌ها: جشنواره تابستانی «شب‌های آرتمیس» درمجاورت دریاچه شهدای خلیج‌فارس و پروژه تجاری، اداری و تفریحی «آرتمیس» تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رسا، مهران فرهادی مدیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه برای اولین بار است که یک مکان تجاری از یک حرکت فرهنگی هنری مناسب حمایت کرده، افزود: این دوره از جشنواره، رویدادی برای دیدار صنعت و هنر است که دربرگیرنده فضای متفاوتی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر به‌ویژه موسیقی به حساب می‌آید. وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با همکاری نهادهای دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود، گفت: در نظر داریم با همکاری پروژه آرتمیس این جشنواره را به مدت یک‌سال ادامه دهیم. مدیر اجرایی این جشنواره موسیقایی بیان کرد: بخش اصلی جشنواره، متمرکز بر برگزاری کنسرت‌ها با حضور خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی، پاپ و موسیقی نواحی است و در کنار آن ویژه برنامه‌های نمایشی و موسیقی دهه هفتادی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل پروژه تجاری، اداری و تفریحی «آرتمیس» نیز گفت: آرتمیس، پروژه شاخص ملی است که با موقعیتی استثنایی از سایر برج‌های تهران متمایز می‌شود. امین‌الله افراه با بیان اینکه برج‌های تجاری و اداری آرتمیس خدمات فرهنگی، ورزشی و اقتصادی زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است، افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم ملی در راستای الگوی تعاونی و اقتصاد مقاومتی است. وی با اشاره به اینکه میانگین قیمت بلیت‌ها بین ۱۵ تا ۶۰ هزار تومان است، گفت: این جشنواره روزهای چهارم تا شانزدهم شهریور‌ماه امسال در حاشیه دریاچه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.