برنامه تلویزیونی «طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای پیمان طالبی از ساعت ۱۱ صبح امروز روی آنتن شبکه سه می‌رود. این برنامه با دعوت از پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت درصدد است تا مباحث پزشکی و سلامت را به اطلاع مخاطبان خود برساند و سطح سلامت و اطلاعات پزشکی شهروندان ارتقا یابد. پیش از این موضع‌گیری یکی از مهمانان برنامه درباره آداب دینی مسلمانان موجب توقیف موقت این برنامه شده بود.

 

‌ آنسامبل نیواک فردا سه‌شنبه ۲۱ تیرماه با اجرای گلریز و ژابیز زربخش در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. آنسامبل نیواک در این کنسرت آثاری از آهنگسازان قرن‌های بیستم و بیست‌ویکم همچون اِرنست باخریچ آهنگساز اتریشی، اِمیل گویه آهنگساز فرانسوی، امانوئل مور آهنگساز مجارستانی، پیتریس وَسکس آهنگساز لاتویایی، ایانیس زِناکیس آهنگساز یونانی و شایان حبیبی آهنگساز ایرانی که دوئت خود را به آنسامبل نیواک تقدیم کرده برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک و معاصر اجرا می‌کند.

 

نمایش «تقسیم بر صفر» به نویسندگی آریا شیراسماعیلی و کارگردانی رضا کنگازیان از جمعه ۱۷ تیر اجرای خود را در تماشاخانه اهورا آغاز کرده است. «تقسیم بر صفر» اثری عاشقانه مبتنی بر مکاتب فلسفی است که با حال‌و‌هوای ابزورد نگارش شده اما با دیدگاهی رئال روی صحنه می‌رود. آریا شیراسماعیلی، محدثه رضایی و احسان شاه‌کرمی بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نمایشگاه گروهی هنرمندان حوزه هنری با عنوان «چراغ راه» ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه ۴۸ اثر از ۱۵ هنرمند در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده است. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا ۲۹ تیرماه، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ به گالری ابوالفضل عالی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند.