«خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماتورژی نادر نادرپور در تالار چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: بعد از مرگ پدر همه چیز عوض می شه. هشت سال زمان کمی نیست. کم‌کم قراره طوفانی بشه.آویشن صادقی، سوگند صادقی، پگاه الله‌وردی، سونیا معبودی، فاطیما راد، اسما حسینی، سها داداشی، فروغ فرزین‌‌فر، یگانه ملک‌محمدی، فرنوش روشنی و فرخنده درخشان بازیگران این نمایش هستند. نمایش «خانه برناردا آلبا» هر روز ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

نمایشگاه خوشنویسی «کتیبه» در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه است. این نمایشگاه، اختصاص به نمایش آثار خوشنویسی با خط نستعلیق و شکسته داشته و جدیدترین آثار استاد هنرمند، مهدی نیشکری، را در معرض دید عموم قرار داده است. در این رویداد هنری، ۲۰ تابلو جدید از این هنرمند خوشنویس به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا چهارشنبه ۷ دی‌ماه در فرهنگسرای اندیشه ادامه دارد.

 

اول دی‌ماه کتابفروشی نشر چشمه شعبه خیابان کریم‌خان به روی مخاطبان آن باز شد. این کتابفروشی از شنبه ۲۶ آذر پلمب شده‌ بود که با پیگیری مدیر این انتشارات و مدیران فرهنگی فک پلمب شد و پذیرای مخاطبان خود است.