تب داغ کنسرت‌ها در تابستان 91

حسین علیزاده، همایون خرم، فرزاد فرزین و مجید انتظامی روی صحنه

تابستان که می‌آید،‌ بازار موسیقی شور عجیبی به خود می‌گیرد و گروه‌های موسیقی سازهایشان را کوک می‌کنند تا در یک ماراتن نفسگیر تک به تک به صحنه بروند. تابستان امسال هم همچون سال‌های گذشته در حالی از راه می‌رسد که شهر پر از نوای موسیقی است.

به گزارش ایسنا، مخاطبان کنسرت‌های پاپ در تاریخ ۵ تیرماه شاهد اجرای «فرزاد فرزین» در سالن همایش‌های برج میلاد خواهند بود. این خواننده در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در حالی به صحنه می‌رود که بهای بلیت‌هایش از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت «حمید عسکری» نیز ۲۲ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. این اجرا در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و برای شرکت در آن باید بلیت‌های ۲۵ تا ۶۰ هزار تومانی تهیه کنید.

علاقه‌مندان به موسیقی سنتی و به خصوص ساز تنبور نیز می‌توانند کنسرت گروه «لاوج» را به تماشا بنشینند. این اجرا ساعت ۱۸ در تاریخ‌های اول و دوم تیرماه برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌هایش ۲۵ هزار تومان است.

کنسرت «همایون خرم» نیز ۱۴ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و او در این کنسرت قطعاتی مثل «تو ای پری کجایی» را اجرا خواهد کرد.

اما کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان همچنان ادامه دارد و «لوریس چنکاواریان» دوم تیرماه نیز ساعت ۲۱ در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود. حسین علیزاده و پژمان حدادی نیز بالاخره به ایستگاه تهران رسیدند و بعد از برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها قرار است در تاریخ‌های ۸،۶،۵،۴ و ۹ تیرماه ساعت ۲۱ بداهه نوازی کنند.

علاقه‌مندان به موسیقی کردی نیز می‌توانند ۱۱ و ۱۲ تیرماه ساعت ۲۱ به تالار وحدت بروند و شنونده موسیقی گروه «ژوانا» به سرپرستی سعید نصیری باشند.

ارکستر بادی «آرس نوا» هم ۱۳ و ۱۴ تیرماه به تالار وحدت می‌رود و آرمین قیطاسی این بار قطعات «فوتبالیست‌ها» و «پینوکیو» را برای ارکستر تنظیم کرده است.

۱۶ و ۱۷ تیرماه نیز نوبت ارکستر سمفونیک تهران است که به رهبری مجید انتظامی پس از مدت‌ها انتظار «سمفونی کارون۲» را به صحنه می‌برد.

اما ارکستر زهی ایرانیان به رهبری شهرداد روحانی ۱۹ تا ۲۱ تیرماه در همین تالار به صحنه می‌رود.

گروه «قناره» هم ۲۲ تیرماه برای بانوان کنسرت خواهد داد. این اجرا ساعت ۱۵ و به سرپرستی قرینه محمد آرا در تالار وحدت برگزار می‌شود.

گروه کر فیلارمونیک ایرانیان ۲۲ و ۲۳ تیرماه به تالار وحدت می‌رود و ارکستر زهی پارسیان به رهبری آیدین احمدی‌نژاد ۲۶ تیرماه اجرایش را در این سالن پیش رو می‌گذارد.

۲۸ تیرماه نیز نوبت گروه «نی داوود» است که به سرپرستی پویان بیگلر موسیقی‌اش را طنین‌انداز کند.

نوید دهقان هم ۲۹ و ۳۰ تیرماه گروه «قمر» را بار دیگر به تالار وحدت می‌رود، تالار کوچک رودکی هم ۱۳ کنسرت را در تیرماه سال جاری میزبانی خواهد کرد.

اول تیرماه رسیتال پیانوی امیر ایوانی در این تالار طنین‌انداز خواهد شد و گروه «نوای مخالف» به سرپرستی مسعود نجفی ۲ و ۳ تیرماه در همین تالار اجرا خواهد داشت.

گروه «نوای صلح» به رهبری مهدی وجدانی که پیش از این اجراهایش در تالار اندیشه برگزار می‌شد، ۴ و ۵ تیرماه به تالار رودکی می‌رود. این تالار ۸ و ۹ تیرماه میزبان گروه «ندای هاتف» به سرپرستی «سینا علم» خواهد بود.

کنسرت گروه «نغمه مهر» نیز به سرپرستی علی غازی ۱۳ تیر و ریستال پیانو علی صالحی ۱۴ تیر برگزار خواهد شد. اما ۱۵ و ۱۶ تیر نوبت گروه «رادها» است که به سرپرستی مرتضی یگانه راد موسیقی‌شان را به گوش مخاطبان برسانند.

کنسرت گروه «تنگیز» هم به سرپرستی تنگیز شاولو خاشویلی ۲۰ و ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود. گروه «هوست» به سرپرستی مهدی امینی ۲۲ و ۲۳ تیر کنسرت می‌دهند.

همچنین آنسامبل «کانتوس» به سرپرستی کاوه میرحسینی ۲۴ و ۲۵ تیر به صحنه می‌رود. علاوه بر آن کنسرت گروه «نیواک» به سرپرستی گلریز زربخش ۲۷ و ۲۸ و گروه «همدلان نو» به سرپرستی اکبر خادم شیخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه پرونده کنسرت‌های ماه اول تابستان را خواهند بست.

به گزارش ایسنا، مازیار فلاحی نیز کنسرتی را که ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ خردادماه در برج میلاد برگزار کرده بود، تیرماه نیز تمدید خواهد کرد.