اپرای شیپور

نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از ۲۷ فروردین تا ۲۹ اردیبشهت هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «اپرای شیپور» در فضایی گروتسک روایتگر انسان‌هایی است که زیر دست قدرتمندان زر و زور به بازی خطرناکی به کار گرفته شده‌اند. در این نمایش دو گروه انسان صلح‌طلب در جزیره‌ای به اسم میدل ایسلند روبه‌روی هم قرار می‌گیرند اما روابط انسانی حاکم آنها را کنار هم قرار می‌دهد تا اعتراض خود را به بازی‌دهندگان به نمایش بگذارند... در این نمایش خان‌آقا احمدی، مریم برومند، یاسمن حسینی، امید رهبر، سامان شکیبا، امیرحسین صفاپور، میترا طره، عماد محبی، سونیا معبودی و سعید مقبری به ایفای نقش می‌پردازند.

اپرای شیپور

 

نئورئالیسم

«نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی از ساعت ۲۱ جمعه بیست و پنجم فروردین در سالن شماره ۱ تماشاخانه دا به صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: نئورئالیسم داستان گم‌گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چراکه توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد. رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بازیگران این نمایش هستند.

نئورئالیسم

 

مردمان خشمگین

نمایش «مردمان خشمگین» به کارگردانی ایرج افشاری اصل از ساعت 20:30 یکشنبه بیست و هفتم فروردین در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند. در خلاصه داستان نمایش آمده است: نوجوانی محکوم به اعدام شده است. هیات منصفه منتخب مردم پرونده را دوباره مورد بررسی قرار می‌دهند تا بلکه بتوانند نوجوان را از مرگ نجات دهند. علیرضا جلالی‌تبار، آرزو افشار، بهرام سروری‌نژاد، محسن افشار، سیاوش جامع، زری کریمی و کاظم برزگر از بازیگران این نمایش هستند.

مردمان خشمگین

 

چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟

نمایش «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» نوشته ادوارد آلبی با کارگردانی شیرین فرخنده‌نژاد از ۲۷ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت هر روز  از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. در این نمایشنامه شاهد کنش و واکنش‌های غیرعادی از سوی دو شخصیت اصلی‌تر نمایشنامه هستیم که چه در خلوت و چه در جمع ادامه می‌یابد. مدام و بی‌وقفه به یکدیگر می‌تازند و به کمک هم قصه‌ها و بازی‌هایی را طراحی می‌کنند که تنها نتیجه‌اش تحمل زندگی زناشویی آن‌هاست. در این نمایش الهام رضایی، علی کشوری، دلارام زرگر، شیما زادپور، میثم نیکخواه و مهدی ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ویرجینیا وولف