زمان انتشار سریال «مهمونی» تغییر کرد و از این هفته، چهارشنبه‌ها روی پلتفرم فیلیمو قرار خواهد گرفت. ششمین قسمت از این برنامه، با حضور مهران احمدی به عنوان مهمان برنامه، چهارشنبه ۳۰ فروردین منتشر می‌شود. پخش فصل دوم مهمونی ایرج طهماسب از نوروز ۱۴۰۲ آغاز و با استقبال مخاطبان همراه شد. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند.

خبرهای کوتاه مهمونی copy

 

فیلم مستند داستانی «اتود» در دو قسمت ۸۰ و ۶۰دقیقه‌ای در پلتفرم هاشور به نمایش درآمد. فیلم مستند داستانی «اتود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی نمایشگر تلاش و کوشش علاقه‌مندان بازیگری جهت گرفتن نقش و بازی در فیلم است. در این مستند با این افراد مصاحبه شده و همچنین آن‌ها را در مقابل تست‌های بازیگری غیر‌قابل‌انتظار قرار می‌دهند که واکنش آن‌ها و اجرای این تست‌ها موقعیت‌های کمیک و تراژیکی را پدید می‌آورد. علیرضا مهان، رایحه تیموری، روژین تیزهوش و خشایار مشیری از بازیگران این مستند داستانی هستند.

 

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش ۳ فیلم از جمله «خائن‌کشی» اثر مسعود کیمیایی موافقت کرد. شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «سلوک» به تهیه‌کنندگی علی اوجی و کارگردانی عباس رافعی،‌ «حدود ساعت ۸ صبح» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و «خائن‌‌کشی» به تهیه‌کنندگی علی اوجی و کارگردانی مسعود کیمیایی موافقت کرد.

خبرهای کوتاه خائن کشی copy