رکورد 10میلیونی «نون خ4»

براساس آمار موجود در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت چهاردهم با ۸۱۶هزار بازدید به پربازدیدترین قسمت این مجموعه تبدیل شده است. قسمت اول با ۷۵۶هزار بازدید و قسمت نهم با ۷۰۷هزار بازدید دیگر اپیزودهای پرمخاطب این فصل از «نون خ» بودند. پخش تازه‌ترین ساخته سعید آقاخانی تازه تمام شده است. پیش از این «نون خ ۱» نوروز ۹۸ با ۳/ ۲میلیون بازدید، «نون خ ۲» فروردین ۹۹ با ۸/ ۲میلیون بازدید و «نون خ ۳» در نوروز ۱۴۰۰ با بیش از ۸میلیون بازدید، از پرطرفدارترین آثار از نگاه مخاطبان کاربران تلوبیون بودند. دو قسمت پشت صحنه نیز برای این سریال تدارک دیده شد که قسمت نخست آن شب گذشته پخش شده و قسمت دوم آن امشب چهارشنبه از شبکه یک پخش خواهد شد.

علاوه بر داستان جذاب و روند خوب روایت «نون خ»، حفظ بازیگران این مجموعه در فصل‌های جدید از عواملی است که به نظر می‌رسد بر موفقیت آن تاثیر گذاشته است. مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال درباره این موضوع توضیح داده است: از همان فصل اول به این نتیجه رسیدیم که قصه سریال و توانایی‌های بازیگران آن، به اندازه‌ای هست که نیاز به اضافه کردن چهره‌های شناخته‌شده در فصل‌های بعدی نباشد. جالب است که برای برخی از این نقش‌ها در ابتدا بازیگران نام‌آشنا در نظر گرفته بودیم اما در همان یکی دو روز اول که به کار اضافه شدند متوجه شدیم که جنس بازی آن‌ها به فضا و جنس بازیگران دیگر نمی‌خورد. بنابراین از آن‌ها عذرخواهی کردیم و از همان بازیگران ناآشنا بهره بردیم.

او  افزود: به این ترتیب به جز چند مورد خاص، بازیگر مشهوری را به جمع بازیگران اضافه نکردیم. خوشبختانه این رویکرد جواب داد. مردم هم این شخصیت‌ها و بازی بازیگران آنها را پسندیده و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند. این موضوع که بازی بازیگران از بافت کلی قصه بیرون نزند، برای ما اولویت داشت. فرجی درباره استقبال رئیس صداوسیما از ساخت فصل پنجم این مجموعه هم اظهار کرد: آقای جبلی رئیس محترم سازمان از من خواستند که فصل پنجم «نون خ» هم ساخته شود و حتما فرهنگ و آداب و رسوم قوم عزیز کُرد در آن محوریت داشته باشد. البته هنوز صحبت جدیدی با آقای آقاخانی و سایر عوامل در این زمینه نداشته‌ایم؛ ان‌شاءالله در روزهای آینده در این زمینه جلساتی خواهیم داشت تا ببینیم کار به چه شکلی ادامه پیدا خواهد کرد.