گالری‌گردی در نیمه تابستان

ارسباران: نمایشگاه انفرادی پوستر با عنوان «هنر و حرکت» با آثاری از رویا منیعی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه سوره، تا ۳۰ مرداد همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای ارسباران برپاست. در این نمایشگاه ۱۶ اثر از پوسترهای طراحی‌شده مینیمال برندهای ورزشی ایرانی «مل اند موژ» و «مومنتوم» به نمایش گذاشته می‌شود.

هور: نمایشگاه آثار نقاشی‌ ژیلا کامیاب از دیروز در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ افتتاح شده و تا ۱۳ شهریور همه‌روزه ساعت ۱۵ تا ۲۰ ادامه دارد. نگارخانه شنبه‌ها تعطیل است‌.

باوان: نمایشگاه آثار نقاشی پونه اوشیدری با عنوان «رویای سرزمین مادری» از دیروز در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت افتتاح شده و تا ششم شهریور دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد. گالری روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

شمیس: نمایشگاه «خودکِشی به کسر کاف» آثار نقاشی، طراحی، اینستالیشن و پرفورمنس آیدا پاکزاد افشار، از دیروز در نگارخانه شمیس به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان دانیالی، شماره هشت افتتاح شده و تا سوم شهریور به‌جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

شیرین: نمایشگاه آثار نقاشی یلدا جمالی با عنوان «چنگ»، از دیروز افتتاح شده و تا یکم شهریور شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان ‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ سیزدهم، پلاک پنج برپاست.گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

ثالث: نمایشگاه آثار نقاشی‌ آذین رستمی با عنوان «مُکافات» از دیروز افتتاح شده و تا ۳۱ مرداد هر روز ساعت ۱۰ تا ۲۱ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گالری ثالث به نشانی کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ دایر است. ساعت بازدید از نمایشگاه در روز اختتامیه ۱۰ تا ۱۸ است.

گویه: نمایشگاه نقاشی‌های پرویز حبیب‌پور به کیوریتوری امیر وارسته، با نام «خاطرات پری و گنجشک‌ها» دیروز در گالری گویه به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، پلاک ۳۹ افتتاح شد و تا ۳۰ مرداد ساعت ۱۱ تا ۲۱ ادامه دارد.

امکان: نمایشگاه آثار نقاشی نگین صدف با عنوان «تکه» ۱۹ مرداد تا سوم شهریور به جز روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول برپاست.

نیاوران: نمایشگاه «خال و خط شکسته» با نمایش آثار خوش‌نویسی استاد سیدعلی فخاری دیروز در گالری شماره  یک فرهنگسرای نیاوران به نشانی خیابان پاسداران، مقابل بوستان نیاوران افتتاح شد و تا ۲۹ مرداد روزهای عادی ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل ساعت ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ۸۰ اثر خوش‌نویسی شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته می‌شود که اکثر آثار از کاغذهای قدیمی، زرافشان منقوش به طلا و تذهیب با طلا و تعدادی از آثار هم روی کاغذهای آهار مهره و کاغذهای ابرو باد دست‌ساز با رنگ گیاهی است.

آیریک: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «افرند» ۲۰ تا ۲۵ مرداد به جز دوشنبه در گالری آیریک به نشانی اتوبان ستاری بلوار فردوس شرق، نبش وفا آذر، مجتمع ایریک سنتر جنوبی، طبقه سوم، واحد ۱۰۲ برپاست.

فرشچیان: نمایشگاه گروهی «برگی از مرداد» با نمایشگاه‌گردانی بهناز رادحسینی با موضوع‌هایی همچون دغدغه‌های اجتماعی و دل‌مشغولی‌های فردی، ۱۹ مرداد در نگارخانه استاد محمود فرشچیان موسسه فرهنگی هنری صبا به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان طالقانی، خیابان مظفر شمالی، شماره ۱۲۵، افتتاح شد و تا ۲۴ مرداد به‌جز روزهای تعطیل ساعت ۱۰ تا ۱۸ ادامه دارد.