دانیل استیل در باشگاه میلیاردی‌ها

در فهرست پرفروش‌ترین نویسندگان نام ویلیام شکسپیر و آگاتا کریستی هر یک با فروش ۲میلیارد نسخه در جایگاه نخست جای دارند. اما باربارا کارتلند با نوشتن ۷۲۳ داستان عاشقانه و انید بلایتون با نوشتن ۸۰۰ عنوان داستان کودکانه بیشترین عنوان کتاب‌ها را به نام خود ثبت کرده‌اند. کورین تلادو هم با نوشتن ۴هزار عنوان رمان عاشقانه پرعنوان‌ترین نویسنده دنیاست که نامش در فهرست رکوردهای گینس هم جای گرفته و بیشترین شمار کتاب‌های اسپانیایی‌زبان را فروخته و از سوی یونسکو به عنوان پرخواننده‌ترین نویسنده اسپانیایی‌زبان پس از سروانتس معرفی شده است.

دانیل استیل از پدری آلمانی و مادری پرتغالی در نیویورک متولد شده و اکنون ۷۶ساله است. او پرفروش‌ترین نویسنده زنده جهان است و یک‌میلیارد نسخه از کتاب‌هایش را در سرتاسر جهان فروخته است. این تعداد کتاب اگر روی هم قرار گیرند، با آن می‌توان ارتفاعی برابر ۶۰هزار برج ایفل یا ۴۵هزار ساختمان امپایر استیت را ایجاد کرد. او بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب نوشته که برخی در دست چاپ هستند و از

۲۵ رمان او برای ساخت فیلم اقتباس شده است. امسال هم دانیل استیل ۷ عنوان کتاب دارد که ششمین عنوان آن به‌زودی روانه بازار کتاب می‌شود. این کتاب با عنوان «قانون دوم» درباره اندی وستفیلد، رئیس استودیوی فیلم‌سازی است که زمانی معتبر بود، اما با فروخته شدن شرکت همه‌چیز را از دست می‌دهد و به دنبال آرامش، به یک شهر کوچک انگلیسی فرار می‌کند. او در آنجا با ویولت اسمیت، روزنامه‌نگار سابق، آشنا می‌شود و وقتی رمان ناتمام ویولت اندی او را مجذوب خود می‌کند، یک چرخش غیرمنتظره رخ می‌دهد و فرصتی برای رستگاری و یک معجزه بالقوه سینمایی به این چهره می‌دهد. در بخش دوم، دانیل استیل داستانی دلچسب از اینکه چگونه رخدادهای چالش‌برانگیز جای خود را به فرصت‌ها می‌دهند و یک طرح اصلی همیشه حاوی پایانی عالی نیست، ارائه می‌کند. این کتاب ۳ اکتبر (۱۱مهر) منتشر می‌شود.