پخش برنامه‌های جدید دهه 60 در قالب«بچه‌های دیروز»

تهیه‌کننده «بچه‌های دیروز» از تغییر پلاتوها و متن‌های برنامه و همچنین از راه‌اندازی «باشگاه بچه‌های دیروز» خبر داد. محبوبه سمیعی زفرقندی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: باشگاه «بچه‌های دیروز» راه‌اندازی شده و عضوگیری‌هایمان را شروع کردیم که مخاطبان از طریق پیامک برای عضویت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: به زودی نیز آدرس سایت اعلام می‌شود و اعضای باشگاه می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند؛ این باشگاه یک فضای مجازی است که افراد می‌توانند به صورت مجازی خاطراتشان را بیان کنند، با هم تعامل داشته باشند و دوستان قدیمی و گمشده خود را پیدا کنند.

سمیعی زفرقندی عنوان کرد: «شما یادتان هست؟» یکی از آیتم‌های اضافه شده به برنامه است که افراد چهره هنرمند یا ورزشکار در این بخش حضور دارند و از خاطرات کودکی‌شان می‌گویند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: پلی بک‌های جدیدی را نیز از آرشیو گرفته‌ایم که برای دهه ۶۰ هستند و اغلب آنها درخواست خود مخاطبان است.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا تصمیم به افزایش مدت زمان برنامه دارند،‌ گفت: تعهد برنامه ۳۰ دقیقه در هر قسمت بوده است؛ اما اکنون مدت زمان برنامه۴۰ دقیقه است و ما تصمیم داریم فعلا برنامه را تا تابستان ادامه دهیم.