نمایش چهار فیلم در هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه»

محمد علیزاده‌فرد نویسنده و کارگردان، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. همچنین محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت. «شیوع» در ژانر آخرالزمانی، به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی ساخته شده و حمید شاکری تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «ما مسخ شده‌ایم … می‌دانیم که نمی‌دانیم ... و همچنان نمی‌دانیم ... ما مسخ شده‌ایم.»

«زخم» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سحر نورمنور و تهیه‌کنندگی مشترک سحر نورمنور و انجمن سینمای جوانان ایران. «زخم» روایت داستان یک دختر ۹ساله است که بعد از زلزله و از دست‌ دادن خانواده‌اش با مساله بلوغ مواجه می‌شود درحالی‌که از آن چیزی نمی‌داند. «گرازها» را غلامرضا جعفری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی رامین سامانی، در ژانر درام ساخته شده است.

«قضاوت» اثری کمدی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آریا گازُر. این فیلم کوتاه داستان مانی و سورناست که هنرجویان یک هنرستان هستند. آنها که شاهد تعریف و تمجید ناعادلانه مدیر از یک هنرجو و فیلمش هستند، تصمیم می‌گیرند که اعتراضشان را با ساختن فیلمی از مدیر و رفتارش نشان دهند. هفتمین جلسه فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه» با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.