نوک پیکان «20 و 30» به سمت رییس رسانه ملی

بخش خبری ۲۰ و ۳۰ که پنج‌شنبه شب‌ها در بخش «صرفا جهت اطلاع» به انتقاد از برخی مسوولان می‌پردازد و به اصطلاح گاف‌های آنها را می‌گیرد، در برنامه اخیر به سراغ رییس سازمان صداوسیما رفت. به گزارش ایسنا‌ ضرغامی که چندی پیش مصاحبه‌ای چند ساعته با یکی از نشریات داشته، درباره وضعیت گریم و آرایش زنان در تلویزیون گفته بود: الان کمتر می‎توان آرایش را در چهره بازیگران و مجریان دید و به واقع آرایش معنا ندارد. بازیگر باید گریم متناسب با نقش را داشته باشد.

امری که در گذشته بیشتر با آرایش انجام می‎شد تا گریم. اما خیلی مواقع مسائل پیش‎بینی نشده و بیرونی باعث می‎شود تصور کنیم تخلفی صورت گرفته است. ما گروه‎‎های نظارتی تشکیل دادیم.

آنها سر صحنه رفته‎اند و از خانم‎‎هایی که مسوول این کار هستند، بازدید کرده و دیده‎اند که هیچ‎گونه آرایشی نیست، گریم هم بسیار منطقی و مطلوب است، اما هنگام پخش به‎دلیل عدم تنظیم درست رنگ‎‎های مانیتور‎‎ها و گیرنده‎‎‎ها احساس می‎شود که آرایش غلیظی صورت گرفته است؛ در واقع در کنتراست رنگ چنین اتفاقی می‎افتد.

بر این اساس، آیتم «صرفا جهت اطلاع» اخبار ۲۰ و ۳۰ با نقل برخی از جمله‌های سید عزت‌الله ضرغامی که البته در برخی سایت‌های وابسته به صداوسیما حذف شده، با اظهارات رییس رسانه ملی درباره «تنظیم نبودن رنگ‎‎ مانیتور‎ و گیرنده و برداشت آرایش غلیظ» شوخی کرد.

بر این اساس، گوینده خبر ۲۰ و ۳۰ گفت که بر اساس صحبت‌های رییس سازمان صداوسیما، از این پس اگر احساس آرایش غلیظ در بازیگران تلویزیون و به خصوص گوینده‌های خبر داشتید، بدانید که رنگ‎‎ مانیتور‎ و گیرنده مشکل دارد!!!