شماره تازه ماهنامه «24» منتشر شد

شماره ۲۱ ماهنامه سینمایی «۲۴» با پرونده‌ای مفصل و خواندنی درباره فیلم «یه حبه قند» از شنبه، در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، تصویر روی جلد این شماره به مناسبت اکران «یه حبه قند»، به عکسی از رضا کیانیان، نگار جواهریان، سعید پورصمیمی و ریما رامین‌فر در عمارت مسعودیه‌ اختصاص دارد.

گفت‌وگوی مجید اسلامی با رضا میرکریمی، گفت‌وگوی نگار جواهریان با آیدین آغداشلو، گفت‌وگوی شهرام مکری با حمید خضوعی‌ابیانه و گفت‌وگوهایی با رضا کیانیان و ریما رامین‌فر از مهم‌ترین بخش‌های این پرونده است. در این پرونده یادداشت‌هایی به قلم کمال تبریزی، منوچهر محمدی، فیروزه گلسرخی، روبرت صافاریان، کوثر آوینی، سپیده شاملو، افشین هاشمی و... درباره نقاط قوت و ضعف یه حبه قند گردآوری شده است. در پرونده موضوع ماه این شماره به بهانه معرفی فیلم «جدایی نادر از سیمین» به عنوان نماینده‌ ایران در مراسم اسکار، مساله ارتباط سینمای ایران با این جایزه پر سر و صدا بررسی شده است. گفت‌وگو با علیرضا شجاع‌نوری، یادداشت‌هایی از کیوان کثیریان و سعید قطبی‌زاده، نگاهی به رقبای «جدایی نادر از سیمین» در اسکار امسال و نظرسنجی از منتقدان درباره بهترین گزینه برای نمایندگی ایران در اسکار، از بخش‌های اصلی این پرونده محسوب می‌شود.

در این پرونده علاوه بر یادداشت‌های انتقادی، می‌توانید خواننده مطالبی درباره ترنس مالیک و رمزگشایی از معماهای درخت زندگی هم باشید. در صفحات سینمای جهان مجله، مطالبی درباره فیلم‌های روی پرده و راهنمای فیلم هم منتشر شده است.

در بخش تلویزیون این شماره از مجله «۲۴»، پرونده‌ای درباره‌ سریال وضعیت سفید به چشم می‌خورد که گفت‌وگو با هادی مقدم‌دوست فیلمنامه‌ نویس سریال و عباس غزالی بازیگر نقش بهروز از جذاب‌ترین مطالب آن است.