سری جدید کلاه قرمزی و چاق و لاغر

سری جدید مجموعه‌های دیدنی و جذاب کلاه قرمزی، شکرستان، چاق و لاغر، شیب تند و استودیوی عمو پورنگ در گروه نوجوان شبکه ۲ در دست تهیه است و قرار است این آثار در سال جاری و سال آینده به تولید و پخش برسند. طبق اعلام جام جم، در ساخت این آثار تعدادی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون مانند رامبد جوان، ایرج طهماسب، حمید جبلی، جمال شورجه وحید نیکخواه‌آزاد، حسین رفیعی، داریوش فرضیایی، سیدجواد هاشمی، اکبر نبوی، انسیه شاه‌حسینی و قاسمعلی فراست همکاری می‌کنند.

مخاطبان قدیمی‌تر تلویزیون حتما با شخصیت‌های «چاق و لاغر» آشنا هستند. این شخصیت‌ها قرار است دوباره بازآفرینی شوند و در یک مجموعه تلویزیونی تازه دیده شوند. علی‌اصغر آزادان، تهیه‌کننده این مجموعه از ادامه نگارش فیلمنامه این مجموعه خبر داده و ابراز امیدواری کرد این اثر به‌زودی کلید بخورد. او همچنین گفته سعی شده این مجموعه تغییرات زیاد نداشته باشد.

«عموپورنگ» هم در حال حاضر از جمله دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیون محسوب می‌شود و کودکان و نوجوانان به برنامه‌های او علاقه دارند و استودیوی عموپورنگ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسلم آقاجان‌زاده و محمد درویشعلی‌پور تهیه می‌شود.