نمایشگاه مطبوعات در آیینه - ۲۹ آبان ۹۰

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تاریخ سوم لغایت دهم آبان‌ماه در محل مصلای امام‌خمینی (ره) در تهران برگزار شد. در همین مدت عده زیادی از مردم تهران اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، استادان دانشگاه‌ها و اهالی مطبوعات و همچنین شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور از این نمایشگاه دیدن کرده و بعضا در دفتر یادبود روزنامه‌ها و رسانه‌ها نظر خود را در خصوص آن نشریه مکتوب کردند. آنچه در زیر منعکس می‌شود نظر تعدادی از خیل کسانی است که نظر خود را در مورد روزنامه دنیای‌اقتصاد در دفتر یادبود نمایشگاه نوشته‌اند، نظراتی بسیار سودمند هم از سوی مردم عادی و هم از سوی سیاست پیشگان.

توفیقی دست داد تا در نمایشگاه سالیانه مطبوعات از مجموعه دنیای‌اقتصاد دیداری داشته باشیم.نقش این رسانه در توسعه اقتصادی کشور بسیار تعیین‌کننده است.

روزنامه دنیای‌اقتصاد صدای فعالان این عرصه را منعکس می‌کند.مخصوصا در سال جهاد اقتصادی این نشریه نقش موثری در ایجاد فرهنگ کسب‌وکار ایفا می‌کند.

از همکاران عزیز این رسانه می‌خواهم بکوشند تا فرهنگ اقتصاد دولتی را برای همگان تبیین کنند و معایب آن را به‌طور شفاف و منظم بیان نمایند تا فضای تصمیم‌سازی اقتصادی در کشور ما به سوی اقتصاد آزاد با سرعت بیشتری مهیا شود.

آرزوی توفیق الهی برای همکاران عزیز داریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

نیروهای مسلح- سرتیپ دقیقی