برنامه «مشاعره» برای نوروز 91

اسماعیل آذر از ضبط مرحله نهایی برنامه «مشاعره» برای پخش در نوروز ۹۱ خبر داد و گفت: این مسابقه در تهران برگزار می‌شود و از شکوه و شکل خاصی برخوردار است. مجری ـ کارشناس «مشاعره» تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند تولید این برنامه که به صورت ملی انجام می‌شود، توضیح داد: ضبط و پخش این برنامه در چهار استان اصفهان، شیراز، خراسان رضوی و همدان تاکنون به اتمام رسیده است. اکنون پخش مسابقات را از استان یزد و در ادامه آن استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در اوایل اسفند ماه ضبط مسابقه فینال فینالیست‌ها را در تهران برگزار می‌کنیم که برندگان کلی از تمام نقاط کشور به تهران می‌آیند و در نهایت این بخش برای سال ۹۱ آماده و پخش می‌شود تا اوقات خوشی را برای نوروز بینندگان فراهم کند.

دکتر آذر با بیان اینکه بیشتر شرکت‌کننده‌ها در دوره‌های سنی کودک و نوجوان هستند، خاطرنشان کرد: در تمام شهرها و استان‌هایی که می‌رفتیم، تقریبا تمام شرکت‌کنندگان در همین رده‌های سنی کودک و نوجوان بودند و بچه‌ها با بزرگسالان در یک سطح مسابقه می‌دادند؛ به این دلیل که قدرتمند و همطراز با بزرگ‌ترها هستند و در کنار آنها تفاوت سن یک زیبایی خاصی برای آنها ایجاد کرده است.