«خشم تایتان‌ها» پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان شد

فیلم فانتزی «خشم تایتان‌ها» عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته سینمای جهان را به خود اختصاص داد.

فیلم «خشم تایتان‌ها» محصول کمپانی برادران وارنر با فروش ۷۸ میلیون دلاری در ۶۰ کشور توانست در رتبه اول پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان در هفته گذشته بایستد. براساس اعلام کمپانی برادران وارنر، این فیلم در ۴۶ کشور رتبه اول فروش را به دست آورد که برزیل،‌ روسیه‌، فرانسه‌، اسپانیا و آلمان بیشترین استقبال را از این فیلم داشتند. در فیلم «خشم تایتان‌ها‌» که توسط «لوئیز لتریر» کارگردانی شده است بازیگرانی چون «سام ورتینگتون»، «رالف فانیس»، «دنی‌ هاستون»، «جما آرترتون» و «مدز میکلسن» ایفای نقش دارند.

محور اصلی داستان «برخورد تایتان‌ها‌» بریک اسطوره‌ای قدیمی استوار است و به رویارویی ایزدان حماسی در آثار ادبیات نمایشی کهن یونان می‌پردازد. این فیلم که بازسازی فیلمی است که در سال ‌۱۹۸۱ توسط «هری هملین» با حضور بازیگران بریتانیایی ساخته شد، به کشمکش قدرت‌جویی وعدالت‌خواهی مردان علیه پادشاهان و حاکمان در مقابل خدایان اساطیری در دوران کهن می‌پردازد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم «بازی‌های گرسنگی» با وجود کاهش ۴۱ درصدی فروش نسبت به هفته گذشته، توانست با فروش ۳۴/۸ میلیون دلاری در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان بایستد و مجموع فروش جهانی‌اش را به مرز ۱۱۴ میلیون دلار برساند.