علی لهراسبی دوباره مجوز گرفت

علی لهراسبی که مدتی از زیر چتر وزارت ارشاد بیرون مانده و ممنوع‌الکار اعلام شده بود، بالاخره با تلاش فراوان همانگونه که قول داده بود، توانست در جهت مجوز دار شدن خود گام برداشته و مجددا راه بازار مجاز را پیش بگیرد. به گزارش سایت موسیقی ما، ممنوع‌الکاری این خواننده مدت کوتاهی بعد از انتشار آلبوم جدید وی اعلام شد. در حالی که او و عوامل تولید و پخش درصدد فروش هرچه بهتر آلبوم تصمیم بودند، خبر رسید که وی ممنوع‌الکار شده است و در حالی این اتفاق افتاد که پیش‌بینی شده بود کنسرت‌های آخر سال این خواننده با اقبال عمومی مواجه شود.

علی لهراسبی دلیل ممنوع‌الکاری خود را اعلام نکرد، اما خبر‌ها حاکی از همکاری وی و شادمهر عقیلی بود. وی درباره دریافت مجوز خود گفت: «دو - سه روزی است که متوجه شده‌ام مجوزم صادر شده است و می‌توانم از این به بعد با خیال راحت به کار موسیقی ادامه بدهم، چرا که طی این مدت که ممنوع‌الکار بوده و نمی‌توانستم کنسرت بدهم، اصلا اوضاع و احوال خوبی نداشتم و خلاصه بگویم که داشتم دق می‌کردم.‌» وی ادامه داد: «از روزی که شنیده‌ام مجوزم صادر شده درصدد آن هستم که بتوانم کنسرت خود را در تهران از سر بگیرم.»

رامین بصیرت نیا که تهیه‌کنندگی کنسرت‌های این خواننده را به عهده دارد، پیش از این خود به اعلام این خبر اقدام کرده و گفته بود: «شایعه همکاری با شادمهر باعث این اتفاق شده است. راجع به مدت زمانی که این اتفاق و این حکم پابرجا است هم هیچ جواب درستی نگرفتیم و فعلا ایشان نمی‌توانند اجرای زنده داشته باشند. » لهراسبی در پایان افزود: «با انرژی و انگیزه بیشتری کارهای خود را از سر گرفته‌ام و امیدوارم که بتوانم مانند قبل و از همیشه بهتر حتی کار خود را در زمینه آلبوم و کنسرت ادامه بدهم.»