سری جدید «سینما چهار» از هفته دوم خرداد

تهیه‌کننده «سینما چهار» از پخش سری جدید این برنامه از هفته‌ دوم خرداد ماه خبر داد. علیرضا کرمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در دو هفته‌ آینده سری جدید برنامه «سینما چهار» را ضبط می‌کنیم تا از هفته‌ دوم خرداد ماه، پخش آن را آغاز کنیم.

وی درباره‌ تغییرات سری جدید «سینما چهار»، یادآور شد: ساختار این برنامه نسبت به سری گذشته تغییر خواهد کرد؛ یکی از مهم‌ترین تغییرات آن اضافه شدن آیتم مسابقه است که در آن از بینندگان می‌خواهیم نقدشان را در ارتباط با فیلم‌هایی که پخش می‌کنیم برایمان بفرستند.

او خاطرنشان کرد: البته ما خودمان برای نقد فیلم‌هایی که پخش می‌کنیم منتقد و کارشناس داریم و این مسابقه برای ارتباط بیشتر با بینندگان است؛ چرا که مخاطبان شبکه چهار خاص هستند، به همین خاطر می‌خواهیم با آنها ارتباط بیشتری داشته باشیم.

تهیه‌کننده برنامه «سینما چهار» درباره‌ نقد فیلم‌ها در این برنامه، توضیح داد: در این سری از «سینما چهار» طی یک سالی که در حال پخش است، نقد فیلم نداریم و فقط فیلم‌ها را پخش می‌کنیم ولی درسری جدید آنکه از هفته‌ دوم خرداد ماه به روی آنتن می‌رود، فیلم‌ها را با حضور یک منتقد و کارشناس ـ مجری برنامه نقد می‌کنیم.