الزامی شدن نصب هولوگرام واحد برای تمام آثار فرهنگی و هنری

دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از الزامی شدن نصب هولوگرام واحد روی تمامی آثار فرهنگی و هنری از هفته آینده خبر داد. به گزارش مهر، نشست خبری علی اسماعیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس حوزه وزارتی و سعید جابری انصاری دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری این وزارتخانه بعدازظهر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در محل این ستاد برگزار شد. در ابتدای این نشست علی اسماعیلی تاکید کرد که نظارت بر تولید و عرضه این قبیل محصولات تا پیش از تشکیل ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت ارشاد در ۵ ماه قبل، از ۳ طریق موسسه رسانه‌های تصویری، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد صورت می‌گرفت، اما قرار است نظارت بر این روند از این پس به صورت یکپارچه و زیر نظر ستاد یادشده انجام شود.

دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با قدردانی از سردار رادان و سردار اشتری در نیروی انتظامی و پلیس فتا، از کشف و امحای ۲۰ هزار فیلم و بازی رایانه‌ای غیرمجاز در تهران در طول ۵ ماه گذشته خبر داد.

همچنین به گفته وی در سال ۱۳۹۰ بیش از یک میلیون و ۲۵۵ هزار سی دی غیرمجاز با همکاری پلیس فتا و ستاد مذکور از سطح کشور جمع‌آوری و امحای و ۸ انبار تولید و نگهداری و عرضه عروسک‌های باربی نیز پلمب شده است.