روزهای پایانی سال در حالی یکی پس از دیگری سپری می‌شوند که اهالی موسیقی بیشتر از همیشه سازشان کوک است و بیشتر سالن‌های موسیقی در تسخیر خوانندگان پاپ است. به گزارش ایسنا، شهرام شکوهی که برای اولین بار مجوز کنسرت گرفته است، امروز 22 اسفندماه قطعات آلبوم «مدارا» را برای مخاطبانش اجرا می‌کنند. این خواننده که 19 اسفندماه هم کنسرت داده بود، هر شب در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود.
***
کامران رسول‌زاده که به تازگی آلبوم «بی‌سرانجام» را منتشر کرده است، فردا 23 اسفند به اریکه ایرانیان می‌رود. کنسرت این خواننده پاپ در دوسانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد.
***
همچنین، سالن همایش‌های برج میلاد تهران 24 اسفند میزبان رضا یزدانی است. او در دو سانس 18:30 و 21:30 قطعاتی از جدیدترین اثر خود یعنی «خاطرات مبهم» و چند آلبوم قدیمی دیگرش را هم اجرا می‌کند.
***
فریدون آسرایی 24 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود. او که به تازگی آلبوم «خاطرات گمشده» را منتشر کرده است، کنسرتش را در دوسانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد کرد.
***
مهدی مدرس خواننده پاپ دیگری است که 24 اسفندماه کنسرت می‌دهد. این خواننده پاپ جوان در دوسانس 18:30 و 21:30 در اریکه ایرانیان به روی صحنه می‌رود.
***
مازیار فلاحی هم که این روزها اجراهای صحنه‌ای زیادی در تهران و شهرستان‌ها داشته است، 25 اسفند در سالن اریکه ایرانیان کنسرت خیریه برگزار می‌کند.
***
سالن همایش‌های برج میلاد 25و 26 این ماه میزبان کنسرت پاپ بابک جهانبخش است، او که به تازگی آلبوم «من و بارون» را منتشر کرده است در دوسانس 18:30 و 21:30 کنسرت می‌دهد.
***
علاقه‌مندان به موسیقی شاد نواحی ایران می‌توانند، 27 اسفند در دوسانس 18:30 و 21:30 شاهد کنسرت گروه «رستاک» باشند، گروه موسیقی«رستاک» که چندی پیش آلبوم «سرنای نوروز» را منتشر کرده است در برج میلاد اجرای صحنه‌ای خواهد داشت.
***
اما اهالی استان البرز 24 و 25 اسفندماه میزبان بنیامین هستند، این کنسرت در سالن «گل» برگزار خواهد شد.
***
مجید خراط‌ها که به تازگی از سوی ارشاد مجوز فعالیت رسمی دریافت کرده است، 25 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه می‌رود، این کنسرت هم در دوسانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد.
کنسرت مرتضی پاشایی هم برای فردا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران تمدید شد، این کنسرت در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۳۰ برگزارخواهد شد.
***
اما ۲۴ و ۲۵ اسفندماه «دف‌نوازان مشتاق» با آواز سالار عقیلی در تهران کنسرت می‌دهند. این کنسرت در ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
***
محسن یگانه هم که با انتشار آلبوم «حباب» دور جدیدی از فعالیت‌هایش را آغاز کرده است، امروز و فردا در سالن همایش‌های برج میلاد با مخاطبانش دیدار می‌کند.
اجرای او در دوسانس 18:30 و 21:45 برگزار می‌شود.