در تعطیلات آخر هفته جاری (امروز و فردا) مصادف با عید سعید قربان، مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون واتل، شیخ شریف، پاندای کونگ فو کار 1و 2، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، دزد عروسک‌ها، دو ماجرا برای یک ازدواج، اتوبوس، اسپاگتی در هشت دقیقه، اون یکی‌ها، خواب فروش، رسوایی، خارج از دید وعهد را تماشا کنند.

شبکه یک
امشب ساعت ۲۲ فیلم سینمایی واتل به کارگردانی رولند جافی پخش می‌شود. این شبکه برای ساعت ۱۶ فردا فیلم تلویزیونی شیخ شریف به کارگردانی اسماعیل فلاح پور را برای پخش در نظر گرفته است.
شبکه دو


انیمیشن پاندای کونگ فو کار 1 به کارگردانی مارک اوسبورن و تهیه‌کنندگی ملیسا کوب، محصول سال 2008 آمریکا امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه پخش می‌شود.
فیلم سینمایی چارلی و کارخانه شکلات‌سازی به کارگردانی تیم برتن امروز ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. داستان با زندگی پسربچه‌ای آغاز می‌شود به نام چارلی باکت که با پدر و مادرش آقا و خانم باکت و دو پدربزرگ و دو مادربزرگش، جو، جوزفین، جرج و جرجینا زندگی می‌کند. یکی از رویاهای به ظاهر دست نیافتنی چارلی در زندگی این است که وارد کارخانه تعطیل شده وونکا شود و ببیند آنجا چه خبر است. ویلی وونکا، غول شکلات دنیا است، ولی به عللی سال‌هاست که کارخانه اش را تعطیل کرده است، ولی بعد از سال‌ها تصمیم می‌گیرد در کارخانه را باز کند. اما تنها به پنج کودک اجازه می‌دهد که در کارخانه‌اش گردش کنند. به همین منظور ۵ بلیت طلایی در شکلات‌هایش می‌گذارد و اعلام می‌کند هرکسی این بلیت‌ها را به دست آورد، می‌تواند در این گردش تفریحی شرکت کند. جانی دپ، فردی هیگمورو دیوید کلی در فیلم سینمایی چارلی و کارخانه شکلات سازی محصول سال ۲۰۰۵ انگلیس و آمریکا نقش آفرینی کرده‌اند. فیلم سینمایی دزد عروسک‌ها به کارگردانی محمد‌رضا هنرمند امشب ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۲ به کارگردانی جنیفر یو هم فردا صبح ساعت ۸ در قالب برنامه سینما صبحانه پخش می‌شود. فیلم تلویزیونی دو ماجرا برای یک ازدواج به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی فردا ساعت ۱۷:۳۰ از روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی اتوبوس به کارگردانی یداله صمدی فردا شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
شبکه سه
فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه به کارگردانی رامبد جوان امروز ساعت ۱۰:۳۰ سیما روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی
اون یکی‌ها به کارگردانی آدام مک کی، محصول سال 2010 آمریکا هم امشب ساعت 23:30 پخش خواهد شد. فیلم سینمایی
خواب‌فروش به کارگردانی شهاب عباسی فردا صبح ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود. فیلم سینمایی رسوایی به کارگردانی جانگ جین محصول سال ۲۰۱۰ کره فردا ساعت ۱۹ پخش می‌شود.
شبکه چهار
فیلم سینمایی خارج از دید به کارگردانی استیون سودربرگ فردا ساعت ۱۲ پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: جک فولی سارق حرفه‌ای بعد از سرقت از بانک به دلیل روشن نشدن ماشینش دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. او پس از سه بار محکومیت به جرم سرقت، برای بار چهارم به سی سال زندان محکوم می‌شود و تصمیم به فرار می‌گیرد، اما سر بزنگاه توسط یک پلیس زن به نام کارن دستگیر و به زندان می‌افتد. جرج کلونی، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی خارج از دید محصول سال ۱۹۹۸ انگلستان به ایفای نقش پرداختند. فیلم سینمایی عهد به کارگردانی مایکل سوسی هم فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه
سینما 4 برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.