سیروان و علیرضا قربانی روی صحنه می‌روند

مجوز اجرای گروه موسیقی «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی و خوانندگی علیرضا قربانی صادر شد. گروه «آهنگ اشتیاق» در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه ساعت ۲۱ هر شب یک اجرا در سالن مجموعه ورزشی انقلاب کرج با اجرای۱۱ قطعه، قطعاتی چون مست و خراب، دشتی، یاد دوردست و آدم برفی خواهد داشت. مجوز امتیاز این اجرا برای شرکت نای ونی صادر شده است. همچنین مجوز اجرای موسیقی در شش شهرستان نیز از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد. گروه موسیقی «بیان» به سرپرستی عرفان گنجه‌ای، گروه موسیقی «روح افزا» به سرپرستی سیامک دستمالچی، گروه موسیقی «ندای ارغنون» به سرپرستی محمد نقوی، گروه موسیقی «پرند» به سرپرستی امیر ارشاد مینایی، گروه موسیقی «شبدیز» به سرپرستی سروش شجاع طلب صادر شد. گروه بیان درسالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای آیینه شهرستان اراک، گروه روح افزا در تالار پتروشیمی شهرستان تبریز و سینما شهرداری شهرستان اهر، گروه ندای ارغنون در سالن آمفی تئا‌تر مجتمع فدک شهرستان اردبیل، گروه موسیقی پرند در سالن بوعلی سینای شهرستان همدان، گروه موسیقی شبدیز در سالن مجتمع خاتم الانبیاء شهرستان رشت برای علاقه‌مندان بر روی صحنه می‌روند.

همچنین مدیر موسسه فرهنگی- هنری آوای سوته‌دلان نیز از دریافت مجوز کنسرت سیروان خسروی خبر داد.

مهدی میرزاباقریان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این خبر گفت: کنسرت سیروان خسروی طی تاریخ‌های ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این کنسرت در هر شب، در دوسانس میزبان علاقه‌مندان و هواداران این خواننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: تهیه‌کنندگان این کنسرت برادران حاتم‌پور هستند که در آن قطعاتی از آلبوم جدید «جاده رویا‌ها» با تنظیم‌هایی برای کنسرت اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در میان این قطعات، قطعاتی از آلبوم‌های قبلی سیروان نیز دیده می‌شود.

به گفته وی ترکیب گروه سیروان طبق‌‌ همان ترکیب قبلی بوده و اعضا‌‌ همان اعضایی هستند که پیش از این سیروان را در کنسرت‌ها همراهی کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این کنسرت به دلیل وجود قطعاتی از آلبوم «جاده رویا‌ها»، صد درصد متفاوت از اجراهای همیشگی است و تنظیم‌هایی دوباره و به روز را همراه خواهد داشت.